گروه هنری ستاره شب
گروه ارکستر ستاره شب شادی بخش مجالس شما
 
 
سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 8:44 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

داشتن لب های زیبا با ترفند جالب


چندین تغییر کوچک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در داشته باشد. شاید همه شما مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید و به طور مرتب نزد دندانپزشک بروید، اما در اینجا به موارد تغذیه‌ای و آرایشی مهمی برای زیباتر به نظر رسیدن دهان، دندان‌ها و لب‌ها اشاره می‌کنیم.

1- صورت خود را به خوبی بشویید: قبل از شروع فرآیند لایه برداری بهتر است صورت خود را به خوبی شسته و پاک کنید. تمییزی صورت نتیجه استفاده از اسکراب را به مراتب بهتر خواهد کرد. چرا که روزنه های پوستی تمیز و آماده لایه برداری میشوند. حتما متعجب می‌شوید. مجله شود.شما نموده مولتی دلگرمخصوص : مشکل از آزمایش

اگر لب های شما تیره شده و این موضوع شما را آزار می دهد و به دنبال راه حلی برای هستید با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.

با آب سرد بشویید. 4-نحوه صحیح استفاده از اسکراب : ابتدا مقدار کمی از اسکراب مورد نظر را روی گونه ها قرار دهید و سپس به آرامی و احتیاط با حرکات دورانی آن را به باقی نواحی صورت بمالید. این کار را با نوک انگشتان و به آرامی انجام دهید. از لایه بردارهای قوی برای صورت استفاده نکنید. همچنین توصیه میشود از



پس کمی روغن بادام را با نصف قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید و روی لب ها قرار دهید.این روش به شما کمک خواهد کرد پوست روشنی در ناحیه لب داشته باشید.

2 - برای لایه برداری از لب ها اسکراب خانگی درست کنید
مقداری شکر را در نصف قاشق چایخوری آبلیمو حل کرده و روی لب ها بمالید ( دانه های شکر باید در آبلیمو به چشم بخورد تا لایه برداری انجام شود ) با این کار پوست مرده روی لب را از بین برده و رنگ طبیعی را به آن باز می گردانید.همچنین باعث تسریع جریان گردش خون در لب ها می شود که در به شما کمک می کند.



4 - مقدار کمی زردچوبه را با یک قاشق شیر سرد مخلوط کنید تا خمیر نرمی حاصل شود.خمیر را روزانه و به مدت 5 دقیقه روی لبتان قرار دهید.پس از مدت کوتاهی ( تقریبا یک هفته ) مشاهده می کنید که تیرگی لب شما از بین رفته است.

5 - هر شب قبل از خواب کمی آب بمالید تا روشن و صورتی شود.



m

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 16248
تعداد مطالب : 975
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2