گروه هنری ستاره شب
گروه ارکستر ستاره شب شادی بخش مجالس شما
 
 
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 دوســـتـــت دارمـــــ عـــشقمــ

 

دوست داری بگم میخوام هر روز با صدات بیدار شم،

 

بعد بگم با ساعتم بودم؟

 


دوست داری بگم چرا رفتی

 

بعد بگم با برق بودم؟

 


دوست داری بگم هر جا باشی پیدات می‌کنم

 

بعد بگم با دسته کلیدم بودم؟

 


دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی که…

 

نه دیگه ایندفعه با خودت بودم…

 

I Love You M

 

 

من عشق را در امید،

 

امید را در تو،

 

تو را در دل

 

 ودل را موقع تپیدن

 

به خاطر تو دوست می دارم و بس . . .

 

I Love You M

 

 

 

 

 

دوستت خواهم داشت

 

به همین واژه ی تبدار قسم

 

دوستت خواهم داشت

 

به همین قلب گرفتار قسم

 

دوستت خواهم داشت

 

به تو و لحظه ی دیدار قسم

 

دوستت خواهم داشت

 

به همین لحظه ی اقرار قسم

 

دوستت خواهم داشت

 

به تو آری ، به تو بسیار قسم

 

دوستت خواهم داشت

 

I Love You M

 

 

ΩΘΞΨΓΔΦΛΣΔ

 

به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم

 

فکرشو بکن! از اون قدیما دوستت داشتم!چشمک

 

 

I Love You M

 

 

میشه؟

 

نمیشه؟

 

میخوای؟

 

نمیخوای؟

 

بشه،نشه،بخوای، نخوای دوستت دارم…

 

I Love You M

 

میـتـــرســـــیــدم ، امــــــــا . . .

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم

 

همیشه میترسیدم رهایم کنی

 

مرا تنها بگذاری
 

اما….

 

تو آنقدر خوبی

 

که به عشق و دوست داشتن وفاداری

 

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

 

همین مرا خوشحال میکند ،

 

همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند.خجالتی

 

 

I Love You M

 


 

اسراف میکنم در دوست داشتنت،


خدا،اسراف کنندگان عاشق را


دوست دارد . . 
.

 

I Love You M

 

 

می خواهم..

 

آنقدر خودخواهانه بغلت کنم..

 

که جای ضربان قلبم روی تنت بمونه…

 

I Love You M

 

 

داشتنت

 

مثل نم نم بارون جاده شمال،

 

مثل خواب بعد از ظهر،

 

مثل بوسه های تند تند و یواشکی،

 

مثل آهنگ های قدیمی کریس دی برگ،

 

مثل دیالوگ های فیلم شب یلدا

 

آی میچسبه ... 

 

I Love You M

 

 


 

عشق من تو باش

 

نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.

 

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم

 

تنها ترین باشی

 

I Love You M

 

 

 

 

میگویند عشق خدا به همه یکسان است


ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

 

 

مادر را به خاطر مهر مادریش دوست دارم

 

شمع را به خاطر از خود گذشتگی اش

 

گل را به خاطر زیبایی اش

 

و تو را بدون آن که بدانم چرا

 

به اندازه تمام دنیا دوست دارم

 

 

 

می توان پر کرد فاصله هایی بلند را

 

با یک پیام ساده و کوتاه

 

کافیست بنویسی : دوستت دارم

 

[

دوثتت دارم را با ث نوشتم

 

تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی می کنم

 

GetBC(706);

سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 18:26 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 فسردگی پس از ازدواج چیست؟

 

 

ماه‌ها یا شاید سال‌ها برای عروسی‌تان برنامه‌ریزی کردید. بالاخره این روز بزرگ رسید، این روز جادویی و به یاد ماندنی الان دیگر تمام شده است. ممکن است تصور کنید باید به عنوان یک تازه‌عروس‌ همیشه سرحال و بشاش باشید اما در مقابل کمی احساس افسردگی می‌کنید.

اگر شما نیز چنین مشکلی دارید، باید بدانید که تنها نیستید. هر یک نفر از ۱۰ زن، در سال اول بعد از ازدواج خود افسردگی را تجربه می‌کند و تعداد زوج‌هایی که به دنبال مشاوره‌های بعد از ازدواج می‌روند روز به روز در حال افزایش است. اما چه چیز باعث می شود تازه‌عروس‌ها دستخوش این افسردگی شوند؟

آلیسون اسکات و لائورا استافورد، محقق، در تلاش برای پاسخ دادن به این سوال، با گروهی از زنان تازه ازدواج کرده مصاحبه کردند. اسکات و استافورد دریافتند که همه زنان شرکت‌کننده  احساس بی‌حوصلگی را بعد از ازدواجشان گزارش کردند؛ آنها همه زمان و انرژی‌شان را صرف برنامه‌ریزی برای آن روز بزرگ کرده بودند و الان واقعاً مطمئن نیستند که چه باید بکنند. اما، بی‌حوصله بودن لزوماً به معنای افسرده بودن نیست. برخی خانم‌ها دریافتند که کمی احساس بی‌حوصلگی دارند اما افسرده نیستند. بعضی دیگر از آنها هم بی‌حوصله و هم افسرده بودند. چه چیز این دو گروه را از هم متمایز می‌کند؟ عروس‌های افسرده ازدواجشان را هدف نهایی خود می‌دیدند. درمقابل، عروس‌های شادتر، ازدواجشان را شروع یک فصل تازه از زندگی می‌دیدند.

بااینکه همه آنها بعد از ازدواج کمی دچار بی‌حوصلگی شده بودند، عروس‌های شاد سعی داشتند که تمرکزشان را بیشتر به فصل جدید زندگی‌شان معطوف کنند. عروس‌های افسرده اما نسبت به هدف کنونی‌شان قطعیت نداشتند. این زنان گزارش دادند که این عدم‌قطعیتی که بعد از ازدواج دچار آن شدند به سایر قسمت‌های زندگی‌شان هم رسوخ کرده است. آنها نسبت به روابط و حتی نسبت به هویت خودشان هم دچار تردید شده‌اند. حالا که عروسی‌شان تمام شده، که هستند؟ آنها آنقدر درگیر آن روز بزرگ بودند که هیچ برنامه‌ای برای آنچه بعد از آن باید اتفاق بیفتد نداشتند.

برای آن دسته از شما که هنوز نامزد نکرده‌اید یا قصد شروع آن را دارید، به خاطر داشته باشید که عروسی‌ کردن شما شروع فصل جدید زندگی‌تان است، نه هدف نهایی‌تان. تجربیات افراد مختلف متفاوت است اما اینجا توصیه‌هایی برای کمک به شما برای دور کردن همه تمرکزتان از روز بزرگ آورده‌ایم.



چهارشنبه‌های هر هفته در طول دوران  نامزدی، به هیچ عنوان از مراسم عروسی‌تان صحبت نکنید. حرف زدن درمورد برنامه‌های روز عروسی بسیار مفرح، لذت‌بخش و لازم است. اما با محدود کردن این مکالمات به چند شب در روز و گذراندن وقت و حرف زدن درمورد چیزهایی به غیر از عروسی، تعادل رابطه‌تان را حفظ خواهید کرد. این به شما کمک می‌کند بعد از ازدواج راحت‌تر به زندگی واقعی برگردید.



برای بعد از ازدواجتان برنامه‌ریزی کنید. به ازای هر ۵ تصویری که وارد پوشه الهامات روز عروسی ذهنتان می‌شود، یک مسافرت شاد در کنار هم، غذاهای لذیذی که کنار هم میل می‌کنید یا برنامه‌های شاد با دوستان را وارد پوشه بعد از ازدواج ذهنتان کنید. همه افراد بعد از ازدواج دچار کمی بی‌حوصلگی می‌‌شوند اما اگر برنامه‌هایی از قبل برای خودتان ترتیب داده باشید، رغبت بیشتری به قدم بعدی زندگی‌تان خواهید داشت.


بدانید که تنها نیستید. براساس گفته روانشناسان، افسردگی بعد از ازدواج مشکلی بسیار متداول استاگر بعد از ازدواجتان کمی احساس بی‌حوصلگی یا افسردگی می‌کنید، تصور نکنید که شما مشکلی دارید


خیلی خود را درگیر افسردگی‌تان نکنید. فکر کردن زیاد به مشکلات فقط افسردگی‌تان را بدتر می‌کند. اگر بعد از ازدواج دچارافسردگی شده‌اید، باید بفهمید که دلیل آن چیست و نباید اجازه دهید که این افسردگی بر سایر احساساتتان هم تاثیر بگذارد. درمقابل، یک هیجان جدید پیدا کنید: یک مهمانی با دوستانتان ترتیب دهید.



همسرتان را از افسردگی تان مطلع کنید. اگر بااینکه همسرتان انتظار محبت‌های اول ازدواج را دارد اما شما اصلاً حال و حوصله لازم را در خود نمی‌بینید، ممکن است هر دوی شما را نگران وضعیت رابطه‌تان کند. اگر همسرتان را آگاه کنید که بعد از درگیری‌های عروسی کمی دچار بی‌حوصلگی و افسردگی شده‌اید، تقصیر را از گردن او برداشته، حمایتتان خواهد کرد و مشکلتان سریعتر مرتفع خواهد شد.



اگر ازدواج کرده‌اید، آیا عروسی‌تان را هدف نهایی زندگی‌تان می‌دیده‌اید یا آن را فصل جدید زندگی‌تان تلقی می‌کنید؟ شما هم دچار افسردگی بعد از ازدواج شده‌اید؟ برای اینکه حالتان بهتر شود چه اقداماتی انجام دادید؟ دوستانتان را از تجربیات خود باخبر کنید.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 عشق بازی کنید

 

 

اگر می خواهید در زندگی زناشویی موفق باشید باید نکات ساده ای را یاد بگیرید:

 

به آرامي و با ملايمت عشق ورزي کنید. در بستر نيز با همسرتان صحبت کنید. هر بوسه عاشقانه ميتواند به مانند پيامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود مي آيد و اورا شعله ور سازد. با چشمان خود به همسرتان نشان دهید اورا دوست دارید و به او عشق مي ورزند ( اين را بدانيد كه ارتباط چشمي بين دو نفر نيرومند ترين و موثرترين ارتباطات است كه پيامدش فعال شدن چرخه هاي ديگر بدن هر دو طرف است. زنها در پروسه آمادگي براي رابطه جنسی نياز دارند كه با نوازش و لمس آرام، آماده شوند. با موهاي همسرتان بازي کنید (فكر نميكنم هيچ زني در دنيا وجود داشته باشد كه درهنگام معاشقه از چنگ زدن در موهاي سرش لذت نبرد. عشق خود را در بيرون از اتاق خواب نيز به همسرتان نشان دهید. پيش از عشق ورزي خود را به لحاظ فيزيكي و جسماني آماده کنید. ( كارهايي ماننده خوشبو كردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … ميتوانند براي آماده كردن جسمي شما موثر باشند. به همسرتان احساس زيبا بودن بدهید. نوازش عاشقانه را فراموش نکنید.دستهاي همسر خود را در دست بگیرید و آن را نوازش کنید. به همسرتان نشان دهید كه او تنها زن زندگي شماست و به او احساس و باور «خاص بودن» بدهید.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 اصول يك رابطه سالم 


آنچه در اين نوشتار مي‌آيد، بخشي از صحبت‌هاي دكتر مجد در کنفرانسی در برج میلاد است:
 یك سوال مهم:‌ ما بايد مسايل جنسي را از چه كساني ياد بگيريم؟ از پدر و مادرمان؟ دوستانمان؟‌ مگر آنها چقدر در اين زمينه تخصص دارند؟ مگر آنها اطلاعاتشان را در اين زمينه از چه كساني گرفته‌اند؟ آيا از كساني به جز پدر و مادرشان و يا دوستانشان؟

نه! من واقعا تاسف مي‌خورم كه ما متخصصان داريم در اين مملكت زندگي‌ مي‌كنيم،‌ آن‌وقت بسياري از هموطنانمان نمي‌دانند كه اين خصوصي‌ترين و مهم‌ترين اطلاعات زندگي ماديشان را بايد از كجا و چطور به دست بياورند؟ تاسف مي‌خورم كه بسياري از هموطنانمان نمي‌دانند رفتار جنسي بهنجار يعني چه؟ و افتخار مي‌كنم كه آموزگار مسايل جنسي ام.‌

يادم هست كه سال 1362 به پيشنهاد امام جماعت يكي از مساجد يافت آباد در خصوص آموزش‌هاي اوليه مسايل جنسي در مسجد سخنراني كردم. آن روز، بعضي‌ها در اوايل صحبتم خيلي خشمگين به من نگاه مي‌كردند، اما در اواخر جلسه احساس كردم كه همه نگاه‌ها صميمي‌تر و همراه‌تر شده و حتي در انتهاي جلسه از من تشكر كردند و تشويقم كردند كه اين كار را ادامه بدهم. حقيقت اين است كه حتي از نظر مذهبي هم ما مكلفيم كه تمام تعاليم جنسي را قبل از ازدواج ياد بگيريم. اين حرف من نيست، حديثي است از امام صادق (ع.) تعاليم جنسي اين امام بزرگوار در احاديث پراكنده، آن‌قدر جامع و مدرن است كه مي‌شود يك مكتب آموزش مسايل جنسي را از آنها استخراج كرد. ‌


گرميجات؟!‌
خيالتان را راحت كنم: گردو، پسته، بادام و ساير گرميجات هيچ ارتباطي با غريزه جنسي ندارند. اگر قرار بود تمام مسايل و مشكلات جنسي با پسته و گردو حل بشود،‌ بنده و امثال بنده به جاي اين كه 27 سال مداوم درس بخوانيم و امتحان بدهيم و زحمت بكشيم،‌ مي‌رفتيم مغازه گردوفروشي باز مي‌كرديم!‌
خيالتان را از مسئله مهم‌تري هم راحت كنم:‌ مسئله ارتباط زناشويي، ربط چنداني به دستگاه تناسلي هم ندارد. نظام جنسي ما توسط مركزي در مغزمان كنترل مي‌شود و همين مركز است كه تمام سيستم‌هاي تناسلي را به حركت درمي‌آورد. محل اين مركز در مغز مياني و در سيستم ليمبيك است. لابد تجربه كرده‌ايد كه همه‌مان وقتي كه افسرده‌ايم يا وقتي اضطراب داريم و يا وقتي كه عصباني هستيم، ديگر ميل جنسي نداريم. چرا؟ چون فرمانِ ميل و ارتباط جنسي بايد از بالا صادر شود، از مغز. و طبيعتا اين فرمان در حالت افسردگي، اضطراب و عصبانيت صادر نمي‌شود. ‌
بعد از مغز، همه چيز در كنترل هورمون‌ها و غدد مترشحه داخلي است: هيپوفيز، هيپوتالاموس، تيروييد، آدرنال، بيضه و تخمدان. هر كدام از اينها كه نام بردم، اگر مشكلي پيدا كنند، ما در مسايل جنسي‌مان به مشكل خواهيم خورد. بعد از هورمون‌ها، نوبت به ژنتيك مي‌رسد. يعني اشكالات ژنتيكي هم مي‌تواند منجر به اشكالات جنسي شود. آنچه بعد از ژنتيك اهميت دارد، سيستم خوني بدن است. اگر كم‌خوني داشته باشيم يا اگر دچار تالاسمي باشيم، در روابط جنسي‌مان مشكل خواهيم داشت. بيماري‌هاي عفوني مثل سل و بيماريهايي نظير ديابت هم مي‌توانند ارتباط جنسي‌مان را دچار اختلال كنند. 
اگر دقت كرده باشيد، مي‌بينيد كه تا اين جاي كار، هيچ اسمي از دستگاه تناسلي به ميان نياورده‌ام چون اهميت آنها در روابط زناشويي خيلي كمتر از آن چيزي است كه عموم مردم تصور مي‌كنند. حقيقت اين است كه آلت جنسي براي برقراري يك ارتباط جنسي سالم در رديف ششم اهميت قرار دارد.


‌احساسات مثبت
براي يك ارتباط زناشويي سالم و بهنجار، آموزش مسايل جنسي قدم اول است اما قدم دوم، داشتن احساسات و عواطف مثبت نسبت به همسر است. بايد همسرتان را صميمانه دوست داشته باشيد. معالجه احساسات منفي البته كار آساني نيست. من سال‌هاست كه مشاور ازدواجم و گه‌گاه با خودم فكر مي‌كنم كه اي‌كاش ما زوج‌هاي ايراني 15 يا 20 سال با هم نامزد بمانيم و فقط يك سال ازدواج كنيم! چراكه به وفور ديده‌ام كه بلافاصله پس از آن امضاي كذايي، خيلي چيزها به هم مي‌ريزد. به هر حال، اگر زن و شوهر نسبت به هم احساس مثبتي نداشته باشند در روابط زناشوييشان مشكل خواهند داشت. ‌بيشتر مردان، طالب زناني هستند كه قابليت‌هايشان را تاييد كنند و قبولشان داشته باشند. توصيه من به تمام خانم‌ها اين است كه از تاييد همسرتان غافل نشويد و به قول معروف، تحويلش بگيريد. اين كار براي همسرتان هم تاثيرات مثبت جسمي در پي دارد، هم تاثيرات مثبت روحي. ‌


اتاق خواب
اتاق خوابي كه قرار است ارتباط جنسي در آن صورت بگيرد، نقش مهمي در سلامت اين ارتباط ايفا مي‌كند. در اتاق خوابي كه آدم به اضطراب مي‌افتد، نمي‌شود يك ارتباط جنسي و سکس سالم و آرامش بخش داشت. محيط مورد نظر بايد از هر حيث كاملا امن باشد. اضطراب شايع‌ترين عاملي است كه در سيستم‌هاي گيرنده مغزي اختلال ايجاد مي‌كند. ‌نكات ديگري را هم بايد در ساخت و تزيين اتاق خواب مد نظر قرار داد. از جمله اين‌كه: رنگ اتاق خواب بايد حتما روشن باشد، نور اتاق بايد كافي باشد، آينه بايد حتما وجود داشته باشد و بهتر است كه يك موزيك ملايم و بدون كلام هم گوش‌تان را نوازش بدهد چرا كه در اين شرايط، مغزتان براي يك ارتباط جنسي سالم، آماده‌تر مي‌شود. ‌


بدآموزي‌هاي جنسي
آموخته‌هاي غلط و غيرعلمي را بايد از ذهنمان بيرون بريزيم. خيلي از دختران ما اين حرف غلط را از بزرگترهايشان شنيده‌اند كه مردها پس از رابطه زناشويي نسبت به همسرشان سرد مي‌شوند يا از آنها دوري مي‌كنند و امثال اين حرف‌ها. اين مسئله، بسيار شايع و مهم است. من دختران زيادي را ويزيت كرده‌ام كه به خاطر همين آموزش نادرست، هنگام اولين آميزش جنسي با همسرشان، آنقدر خودشان را منقبض كرده‌اند و به خودشان فشار آورده‌اند كه دچار <واژينيسموس> شده‌اند.‌
تصورات نادرست مردان هم در خصوص مسايل جنسي، خيلي رايج و البته تاثيرگذار است. بسياري از مردان انتظار دارند كه در اولين ارتباط جنسي با همسر‌شان، پرده ضخيمي را به عنوان پرده بكارت به چشم خودشان ببينند! و يا انتظار دارند كه در اولين ارتباط جنسي‌ با همسرشان، خونريزي شديدي را شاهد باشند. اما حقيقت اين است كه پرده بكارت درست مثل مخاط لب، نازك و ظريف است و آن خون هم كه شنيده‌ايد- اگر وجود داشته باشد - چند قطره بيشتر نيست. خلاصه اين كه تصورات نادرست و آموزش‌هاي غلط در اين خصوص فراوانند و تاثيرات ذهني نامطلوبي به بار مي‌آورند. ‌


بهداشت جنسي‌
زن و شوهر قبل از تماس جنسي بايد يك دوش كامل بگيرند و خودشان را خوشبو كنند. استفاده از صابون خوشبو كننده به همين دليل اهميت دارد. موهاي زايد تناسلي بايد حتما تراشيده شود و سيستم‌هاي تناسلي را هم بايد حتما شستشو داد.
پس از رعايت بهداشت، نوبت به آرايش مي‌رسد، آن هم يك آرايش كامل. اين فرهنگ، حتي از نظر علمي هم، صحيح نيست كه خانم‌ها بيرون از منزل آرايش داشته باشند اما درون منزل و در مقابل همسرشان تصور كنند كه از اين كار بي‌نيازند. 
توصيه مي‌كنم كه زن و شوهر، عطر و اودكلنشان را هم زود به زود عوض كنند. اصلا خوب نيست كه آدم براي يك مدت طولاني، مثلا سي سال، فقط از يك نوع خوشبوكننده استفاده كند. شايد همسرتان با عطر و اودكلن تازه‌تان ارتباط بهتري برقرار كند. بعد از رعايت تمام اين مراحل، مغازله و معاشقه آغاز مي‌شود. ‌


مراحل اوليه
مغازله با بوسيدن شروع مي‌شود، بنابراين تميز بودن لب و دهان و دندان مهم است. قبل از معاشقه، از چيزهايي مثل سيگار كه نفستان را بدبو مي‌كند، حتما پرهيز كنيد. ترجيحا چيزهايي بخوريد كه نفستان را خوشبو كند. بوسه معولا با لمس همراه است و منظور از لمس، تماس نرم پوست با پوست است، همان طور كه يك مادر كودكش را نوازش مي‌كند. لمس بايد روي صورت، گردن، موها، تنه و . . . و به ملايمت انجام بگيرد. اين لمس را خانم‌ها خيلي دوست دارند و بسياري از خانم‌ها هم طي همين مرحله، ‌ارضا مي‌شوند. متخصصان توصيه مي‌كنند كه شوهر از همسرش سوال كند كه مايل است كدام قسمت از بدنش مورد لمس قرار بگيرد. در حديثي از امام صادق (ع) هم نقل شده است كه زنان در روزهاي مختلف ماه، دوست دارند كه قسمت‌هاي مختلفي از بدن‌شان مورد لمس قرار بگيرد. اين حرف با توجه به تغييرات هورموني خانم‌ها در طي ماه كاملا قابل توجيه و تفسير علمي است. ‌


مراحل آخر
بعد از اين مقدمات، زن براي مقاربت آمادگي كامل پيدا مي‌كند. سيستم كلي مقاربت به شكل قطع و وصل است كه منجر مي‌شود انبساط عضلاني مناسبي در مجاري تناسلي خانم‌ها به وجود بيايد. حركات جنسي بايد به شكل توامان توسط مرد و زن صورت بگيرد و هيچكدام از طرفين هم نبايد منفعلانه عمل كنند. مردان از نظر فيزيولوژيك خيلي زودتر از زنان ارضا مي‌شوند. ‌
خروج ترشحات از سيستم تناسلي مرد به معناي ارضاي جنسي است اما در زنان معمولا سيستم تناسلي در طي يك تماس جنسي كاملا مرطوب است چون غدد ويژه‌اي، نرم و مرطوب كردن مجرا را به عهده دارند. در طي مقاربت، از رد و بدل كردن انواع كلمات عاشقانه و محبت‌آميز هم غفلت نكنيد و بعد از آن نيز از ابراز محبت به همسرتان غافل نشويد. مبادا يكي از طرفين دچار اين توهم شود كه همسرش او را فقط براي رابطه زناشويي مي‌خواهد و بس. اين تصور، تصور زجرآور و آزاردهنده‌اي است.

 

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 وقتی همسرتان سرد است و شما...

کاهش میل جنسي طي زمان براي هر زوجي پيش مي آيد و عادي است. به طور معمول، حدود 18 ماه پس از زندگي مشترك، يعني پس از پشت سر گذاشتن مرحله شيدايي، اختلاف در ميل جنسي به تدريج خودش را نشان مي دهد.

اغلب افراد ارتباط جنسي را عملي خود جوش و عاشقانه مي دانند كه به هيچ گونه آموزش يا برنامه ريزي نياز ندارد اما توجه داشته باشيد رابطه جنسي، كه بخش مهمي از زندگي انسان را تشكيل مي دهد و حتي در تعيين ميزان احساس رضايت از زندگي نقش كليدي دارد، مانند بسياري از رفتارهاي ما در اثر آموزش و يادگيري جهت دهي مناسب پيدا مي كند.

كسب اطلاعات درست درباره مهارت هاي بهبود روابط بين دو جنس، تقويت احساس مسؤوليت در قبال زندگي جنسي خويش و آگاهي بيشتر درباره روابط جنسي سالم به شما كمك مي كند به ارتباط خود انرژي ببخشيد.

دكتر پت لاو ، نويسنده كتاب هاي Hot Monogamy (گرم گرم با يك همسر) و The Truth About Love ( حقيقت عشق)، معتقد است" درك زباني كه همسر شما با كمك آن به شما ابراز عشق مي كند" كليد حل اختلاف در ميل جنسي است. اگر شما اين زبان را بشناسيد و به موقع به آن پاسخ دهيد، تفاهم جنسي را تقويت كرده ايد كه نتيجه آن اشتياق جنسي و گرم شدن ارتباط است. به نظر دكتر لاو " براي به دست آوردن آن چه كه از همسر خود مي خواهيد، بايدآن چه را كه او مي خواهد به او بدهيد."

شما و همسرتان گفت و گو هاي مثبتي درباره خواسته هاي جنسي خود داريد و خود را نسبت به خواسته هاي يكديگر متعهد مي دانيد. اكنون زمان آن رسيده است كه بر اساس پيشنهاد دكتر لانا هوستين، متخصص امور جنسي قراردادي در اين زمينه داشته باشيدبه نظر او خستگي كار روزانه حتي قويترين ميل هاي جنسي را هم دفن مي كنداو از بسياري از زوج هايي كه براي مشاوره به او مراجعه مي كنند، مي خواهد خواسته هاي جنسي خود را روي كاغذ بنويسند. براي مثال، شما تصميم مي گيريد كه در ماه آينده يكي از شما آغاز كننده تعامل جنسي باشد. كسي كه به عنوان آغاز كننده انتخاب مي شود بايد خواسته هاي طرف مقابل را برآورده كند.

براي اين كه قرار داد نتيجه بخش باشد، در ابتدا خواسته هاي كمتري مطرح كنيد. به نظر هوستين اين كار مانند ورزش است. در ورزش از سطح فعاليت پايين شروع مي كنيم تا به سطح بالاتري برسيم. در ابتدا ممكن است هميشه به ورزش كردن علاقه نداشته باشيم ، اما وقتي به اين كار ادامه بدهيم، به تدريج از آن خوشمان مي آيد. "

پس از يك ماه درباره نتيجه قرارداد با هم صحبت كنيد؛ اين كه، كدام تجربه ها لذت بخش تر بودند، كدام كارها بهتر جواب دادند و كدام كارها نتيجه اي نداشتند. سپس مي توانيد نسبت به توسعه بخشيدن توافق هاي اوليه يا اصلاح آنها تصميم بگيريد.

يادگرفتن زبان ابراز عشق يكديگر، در راس فهرست پيشنهادهاي این متخصص قرار دارد. او معتقد است اين كار براي نفوذ به قلب و بيدار شدن ميل در همسرتان بسیار موثر است.

لاو در كتاب " گرم گرم با يك همسر" براي برقراري تعادل بين زوج هاي با اشتياق بالا و پايين پيشنهادهاي زير را مطرح كرده است اگر شما فردي با انرژي جنسي بالا هستيد:

بپذيريد كه ممكن است زوج شما براي برانگيخته شدن كامل به تحريك بيشتري نياز دارد. بنابراين، حوصله بيشتري خرج كنيد.

*از اين كه آگاهانه اشتياق جنسي خود را بيشتر و بيشتر تقويت كنيد، بپرهيزيد. اين كار به اختلاف ميل جنسي دامن مي زند.

*به پيش شرط ها و پيش نيازهاي جنسي همسرتان براي عشق ورزي توجه كنيد. هر چه به او بيشتر توجه كنيد، توجه بيشتري به خود داشته ايد.

*شهوت را با عشق اشتباه نگيريد. اگر همسر شما اشتياق جنسي پاييني دارد، به اين معني نيست كه شما را دوست ندارد. اگر چنين باشد، شما فقدان عشق را در ساير زمينه هاي زندگي نيز مي بينيد.

*انرژي خود را به جهت ديگري سوق دهيد. ورزش و تفريحات سالم ديگر به شما كمك مي كند.

نكته هاي كاربردي براي كساني كه اشتياق جنسي پاييني دارند

*در قبال اشتياق جنسي خود احساس مسووليت بيشتري داشته باشيد و بخشي از زندگي را به رابطه جنسي اختصاص دهيد.


*قراردادي را كه پيشتر توضيح داديم، بنويسيد و امضا كنيد! وقتي حوصله داريد به قرارداد عمل كنيد. به شرايطي كه باعث تقويت اشتياق جنسي شما مي شود، توجه داشته باشيد و در قرارداد بر آنها تاكيد كنيد.

* درباره پيش شرط ها و پيش نيازهاي جنسي خود شفاف و منطقي باشيد و به نحو مثببتي با همسرتان در ميان بگذاريد.


* اگر دوست نداريد عمل جنسي داشته باشيد، بدون پرده به همسرتان بگوييد. اگر مي خواهيد با همسرتان سازش داشته باشيد، هنگامي كه پاسختان منفي است، نبايد احساس پرده پوشي داشته باشيد.


*اشتياق ذهني خود را جشن بگيريد. رضايت شما از اين كه در چارچوب ذهني همسرتان قرار گرفته ايد و به وجود آوردن اشتياق بيشتر در خودتان، دليل خوشي و شادكامي است.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 تقویت قوای جنسی

ابن سينا مي‌گويد اگر کاهش ميل جنسي به علت بيماري است بايد آن را علاج نمود و از خوردن غذاي بيش از اندازه خودداري و براي تقويت میل جنسي از غذاهاي مناسب زير بدون زياده‌روي و افراط بعد از حمام رفتن استفاده نمود.

حبوبات شامل نخود، باقلا، لوبيا و مغز ميوه‌ها (پسته-فندق) تخم خربزه، تخم کتان، کنجد، فلفل، زنجبيل، دارچين، ثعلب، پياز، هويج، ماهي (اوزون برون) خاويار، تخم پرندگان، عسل، زعفران، انگور شيرين، گوشت گوسفند آب پز نر همراه با نخود و پياز، آش (شلغم- کلم- هويج)، حليم گندم کوبيده. و از سبزي‌ها تره، نعناع،کنگر، شنبليله و مارچوبه را نام برد.

زکرياي رازي: مرباي شقاقل، نخود، پياز، تخم مرغ، تخم کتان، زعفران و زنجبيل را براي کمي قدرت جنسي توصيه مي‌نمايد و همچنين در طب سنتي بادام، گردو، جوز، زيره، خرما، نارگيل، موز، خربزه را در تقويت قواي جنسي موثر مي‌دانند و همچنين بوي گل سنجد را محرک قواي جنسي در زنان مي‌دانند.

در سبزي‌ها، تمام حبوبات و انواع آجيل Arginine- L که يک اسيد آمينه مي‌باشد وجود دارد که پيشرو توليد اکسيد نيتريک NOدر بدن مي‌شود و براي تحريکات جنسي موثر بوده و باعث شل شدن عضلات صاف و افزايش گردش خون آلت تناسلي و بهبود ناتواني جنسي مي‌شود.


رابطه زناشویی 4 مرحله دارد:

-1 تمايل 
-2 انگيزش 
-3 ارگاسم (ربوخه)

 

-1 تصورات جنسي باعث ميل به فعاليت جنسي مي‌شود. در تمايلات جنسي زنان و مردان آندوروژن‌ها موثرند. آنابوليک استروئيدها که در بعضي از مکمل‌هاي غذايي وجود دارند شامل آندروستن ديون که در غدد فوق کليوي و گنادها توليد و هم چنين DHEA مي‌باشند. مصرف آنها باعث افزايش تستوسترون آزاد استراديول و DHT مي‌شوند و در بعضي از گياهان وجود دارند و جانشين طبيعي در مکمل رژيم غذايي مي‌باشند. در اختلالات جنسي خانم‌هايي که تخمدان‌هاي آنها برداشته شده است و يا خانم‌هاي يائسه تجويز تستوسترون موثر بوده است. کافئين موجود در چاي و قهوه باعث افزايش ميل جنسي در زنان مي‌شود. عوامل رواني (استرس، اضطراب، افسردگي) عوامل اجتماعي و محيطي و عوامل فيزيولوژيکي و هم چنين عوامل دارويي باعث کاهش ميل جنسي مي‌شوند.

-2 مرحله‌ي انگيزش (تحريکي) اختلال در اين مرحله باعث ناتواني جنسي در مردان مي‌شود(ED) Erectile Dysfunction اعمال جنسي با بالا رفتن سن کاهش مي‌يابد کم شدن تستوسترون در خون سبب افزايش سفتي عضلات صاف اجسام غاري و کم شدن حساسيت به محرک‌ها مي‌شود. ديابت مزمن، نارسايي مزمن کليه، بيماري‌هاي عروق کرونر، بيماري‌هاي عروق محيطي، فشار خون بالا، سيگار کشيدن، بالا بودن چربي خون (کلسترول بالا) چاقي، کم بودن فعاليت بدني و نشستن  درازمدت جلوي تلويزيون، استرس، الکليسم مزمن، اعتياد، جراحي لگن و مصرف بعضي از داروهاي ضدفشار خون، اعصاب و روان از علل ناتواني جنسي مي‌باشد. براي درمان ناتواني جنسي از مکمل رژيم غذايي، طب سوزني و سيلدنافيل استفاده مي‌شود. مکمل رژيم غذايي شامل گياهان، ويتامين‌ها و املاح مي‌باشند. عصاره‌ي برگ درخت جينکوبيلوبا Ginkgo Biloba با اثر  روي جريان خون عروق در بهبود اختلالات جنسي موثر است.

ريشه‌ي جينسينگ Ginseng با افزايش اکسيد نيتريک باعث بهتر شدن آندوتليوم غيرطبيعي عروق در بيماران فشار خوني مي‌شود و همچنين داراي اثرات مفيد در اختلالات جنسي مي‌باشد.

يوهمبين Yohimbin از پوست درخت West African Yohim تهيه مي‌گردد و باعث گشاد شدن عروق و افزايش جريان خون آنها مي‌گردد و در بهبود ناتواني جنسي موثر است ولي اگر علت عضوي باشد اثرش کمتر است.

جو دو سر Avena sativa باعث کاهش کلسترول و فشار خون مي‌شود با اثرات مطلوب روي ناتواني جنسي.

خارخاسک Tribulus terrestris نيز در ناتواني جنسي اثربخش مي‌باشد.

در کساني که به درمان باسيلدنافيل پاسخ نمي‌دهند همراه با آن اسيدفوليک و ويتامين E توصيه مي‌شود. روي Zinc در ناتواني جنسي افرادي که کمبود روي دارند موثر است.

-3 مرحله‌ي ارگاسم (اوج لذت جنسي) عوامل اجتماعي، رواني (اضطراب) و بيماريها باعث اختلالات آن مي‌شود که اختلالات در مردان انزال زودرس و در خانم‌ها سردمزاجي ناميده مي‌شود.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 شرایط يك رابطه رضايت‌بخش

رابطه جنسي گاهي از اوقات مي‌تواند نامطلوب يا حتي دردناك باشد. با اين حال اغلب به جاي اينكه در مورد آن صحبت كنيم، سكوت مي‌كنيم و چيزي نمي‌گوييم، چرا كه نمي‌دانيم چگونه در مورد روابط جنسي‌مان باب گفتگو را باز كنيم.

ولي افرادي هستند كه راه هاي برقراري گفتگو را در اين رابطه با استفاده از كلمات مناسب پيدا كرده‌اند. مطلب زير توصيه هاي خانم لورا بلتران (Laura Beltran)، روان درمانگر مسا‍‌يل جنسي است.

از مهمترين توصيه‌هاي خانم بلتران براي داشتن يك رابطه جنسي رضايت‌بخش، گفتگو در باره اين رابطه است. به نظر او اگر افراد در مورد رابطه جنسي‌شان اصلاً صحبت نكنند و يا كم صحبت كنند، از داشتن يك رابطه خوب محروم مي‌مانند.

به اعتقاد لورا بلتران حتماً بايد به طرف مقابل گفت كه ازچه چيزي خوشمان مي‌آيد و چه چيزهايي براي ما نامطلوب هستند.

مشكل اينجاست كه در اغلب موارد جرات گفتگو در مورد رابطه جنسي را نداريم، چون قبل از هر چيز نمي‌خواهيم طرف مقابل را برنجانيم و از سوي ديگر اغلب خجالت مي‌كشيم و به خودمان مي‌گوييم كه اين چيزها قابل بيان نيستند. گاهي هم چيزي نمي‌گوييم چون دوست داريم همه چيز خود بخود و بدون درخواست، آنطور كه مي‌خواهيم پيش برود.

به عقيده خانم بلتران، صرف دوستن داشتن و عاشق يكديگر بودن لزوماً موجب سازگاري جنسي نمي‌شود. او همچنين تاكيد مي‌كند كه سازگاري جنسي بين دو فرد، از پيش وجود ندارد و با هم به لذت جنسي رسيدن را مي‌توان آموخت.

او مي‌گويد، باوجود اينكه انقلاب جنسي موجب شد مسايل جنسي وارد عرصه جامعه شوند ولي در حوزه خصوصي صحبت در مورد اين مسايل هنوز به راحتي امكان‌پذير نيست.

خانم بلتران فكر مي‌كند كه با طرح بيش از حد مسايل جنسي در رسانه‌ها، الگوهاي جنسي جديدي به افراد تحميل شده است. مثلاً تعيين تعداد روابط جنسي در هفته يا مدت زماني كه براي هر رابطه بايد صرف شود و مواردي از اين دست.

مشكل اينجاست كه اين الگوها افراد را نسبت به بي‌عيب و ايراد بودن خود نگران مي‌كند. همين نگراني ممكن است مانع گفتگوي آزاد بين دو نفر شده، رابطه را از حالت طبيعي آن خارج كند و به آن جنبه تصنعي و ساختگي بدهد.

به نظر لورا بلتران نبايد فراموش كرد كه گذشت زمان نقش بسيار مهمي در ايجاد سازگاري جنسي بين دو نفر ايفا مي‌كند و بايد طرفين به هم فرصت شناخت لازم براي رسيدن به همخواني جنسي را بدهند. از سوي ديگر نبايد اين زمان را نامحدود تلقي كرد و تنها بعد از گذشت ماه‌ها، مسائل نامطلوب را يادآور شد. اين امر مي‌تواند بيش از اينكه به رابطه كمك كند، مساله‌ساز شود. به عنوان مثال شخص مي‌تواند نتيجه‌گيري كند كه طرف مقابل تظاهر مي‌كرده و در واقع لذتي از رابطه جنسي نمي‌برده است.

خانم بلتران معتقد است كه قانونمندي‌هاي جهاني و راه‌حل هاي معجزه‌آسا براي برخورداري از يك رابطه جنسي رضايت‌بخش وجود ندارد و هر زوج بايد راه و روش خاص خود را براي رسيدن به لذت جنسي پيدا كند.

براي اين متخصص روابط جنسي، مهمترين اصل براي داشتن يك رابطه رضايت بخش، گفتگو است، ولي نه هر گفتگويي. بايد كلمات را سنجيد و به دقت انتخاب كرد. او توصيه مي‌كند كه وقتي در مورد رابطه جنسي صحبت مي‌كنيم به روشني خواسته‌هايمان را بگوييم و از كنايه زدن و در لفافه صحبت كردن پرهيز كنيم.

چگونگي بيان كردن مسائل مي‌توانند نقش مهمي در حل آنها داشته باشند. انتقاد بايد سازنده باشد. به عنوان مثال به جاي اينكه بگوييد تو خشني و من اين كاري كه مي‌كني را دوست ندارم، مي‌توان گفت، وقتي با لطافت برخورد مي‌كني لذت مي برم. بايد به طرف مقابل راه‌هاي جديد نشان داد و او را راهنمايي كرد. به اين ترتيب در دفعات بعدي او بهتر مي‌تواند خود را با خواسته‌هاي شما تطبيق دهد.

خانم بلتران توصيه مي‌كند كه براي گفتگو در مورد مسائل جنسي، بايد زمان مناسبي را نيز انتخاب كرد. براي مثال ايرادهاي طرف مقابل را درست بعد از اتمام رابطه جنسي بر شمردن، ممكن است بيش از هر چيز موجب برانگيختن خشم او شده و يا او را بيازارد و رابطه بعدي را دشوارتر كند.

صحبت كردن در مورد مسائل جنسي به نظر خانم بلتران براي مردها به مراتب دشوارتر از خانم‌هاست چرا كه اغلب مردها حرف زدن در مورد اينگونه مسائل را يا نياموخته‌اند و يا تنها در قالب شوخي و فخر فروشي در جمع دوستانشان به اينگونه مسائل اشاره كرده‌اند.

او فكر مي‌كند كه مراجعه به مجلات امروزي هم هيچ كمكي در اين زمينه نمي‌كند، چرا كه استناد به مطالب آنها بيش از هر چيز، مردان را در مقابل فهرست بلندبالايي از كارهايي كه بايد تنها و تنها به يك شيوه انجام داد قرار مي‌دهد. شرايطي كه در آن ديگر به هيچ وجه نمي‌توان از ميل و لذت شخصي صحبت كرد.

به نظر خانم بلتران افراد قبل از هر چيز بايد بدانند چه چيزي موجب لذتشان مي‌شود و دريابند چگونه مي‌توانند لذت ببرند.

اغلب، مشكل زماني ايجاد مي‌شود كه فرد، لذت خود را فراموش مي‌كند و تمام وقت خود را در طي رابطه، وقف لذت طرف مقابل مي‌كند. به نظر اين متخصص، در روابط جنسي كمي خودخواهي بد نيست و از طرف ديگر كليشه‌ها را نيز بايد كنار گذاشت.

به عنوان نمونه بسياري از زن‌ها فكر مي‌كنند كه مرد به تنهايي تعيين كننده كيفيت رابطه جنسي است و بهتر است، نقش فعال را در اين رابطه دونفري به او محول كرد. از طرف ديگر آنها دوست دارند با مردي طرف باشند كه افكار مردسالارانه نداشته باشد. برخوردي دوگانه كه موجب سردرگمي مردها مي‌شود. براي پرهيز از اين مشكل، خانم بلتران معتقد است، زنان نيز بايد در رابطه جنسي و براي رسيدن به لذت، نقش فعالي ايفا كنند.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 رفت...

 

گاهی نباید ناز کشید ؛ انتظار کشید ؛ آه کشید ؛ درد کشید ؛ فریاد کشید .... . تنها باید دست کشید و رفت!! 

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

 

 

 

 

سلام دوستای گلم ب اولین وب من

خوش اومدید

امیدوارم خوشتون بیاد

خوشحال میشم نظراتتون را هم بگید

مخلصتونم هستیم

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 9:13 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

علت طول عمر زنان


علت طول عمر زنان کشف شد

آنها سطح گلبولهای سفید و سایتوکینز را که به انتقال پیام به سیستم ایمنی را برعهده دارند، بررسی کردند. هم در زنان و هم در مردان تعداد گلبولهای سفید همزمان با بالارفتن سن کاهش می یافت اما دو عنصر سلولهای تی و بی لنفوسیت درمردان سریعتر کاهش می یابد.

مهر: محققان علت طول عمر زنان را کشف کرده و اظهار داشتند که زنان به علت سیستم ایمنی بدنشان زندگی های سالمتری نسبت به مردان دارند.

یک تحقیق جدی نشان می دهد که سطح گلبولهای سفید که عامل مبارزه با عفونتها هستند با بالارفتن سن در مردان، در مقایسه با زنان کمتر می شود.

طول عمر متوسط مردان 79 سال است درحالی که این میزان برای زنان 82 سال تخمین زده شده است. اگرچه در برخی از نقاط دنیا چون ژاپن این شکاف بزرگتر است، چرا که زنان به طور متوسط شش سال بیشتر از مردان زندگی می کنند.

تاکنون نظریه های مختلفی در رابطه با علت این مسئله ارائه شده که درمیان جدیدترین آنها می توان به سلولهای کوچک قدرت اشاره کرد که برای سلولهای خود انرژی تولید می کنند، این درحالی است که تعداد این سلولها در مردان کمتر است. اما دانشمندان ژاپنی علت دیگری برای این مسئله یافته اند چرا که آنها به این نتیجه رسیدند که سطح گلبولهای سفید خون زنان و سایر بخشهای سیستم ایمنی آنها که سایتوکینز (cytokines) نام دارد در مردان سریع تر کاهش می یابند.

آنها اعتقاد دارند که علت این مسئله هورمونهای زنان چون استروژن است که می تواند پاسخگویی سیستم ایمنی به عفونتها را ارتقا بخشد.

این تحقیق می تواند به دانشمندان کمک کند که سن بیولوژیکی افراد را براساس وضعیت سیستم ایمن تخمین بزند.

کاتسویکو هیروکاوا که این گروه تحقیقات را در دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو هدایت کرد، گفت: از آنجا که نرخ سالخوردگی افراد با هم تفاوت دارد، پارامترهای ایمنی شناختی یک فرد می تواند نشانه ای برای سن بیولوژیکی واقعی وی باشد.

نتایج این تحقیقات با بررسی خون 356 مرد و زن 20 تا 90 سال در مجله ایمنی و سالخوردگی منتشر شده است.

آنها سطح گلبولهای سفید و سایتوکینز را که به انتقال پیام به سیستم ایمنی را برعهده دارند، بررسی کردند. هم در زنان و هم در مردان تعداد گلبولهای سفید همزمان با بالارفتن سن کاهش می یافت اما دو عنصر سلولهای تی و بی لنفوسیت درمردان سریعتر کاهش می یابد.

هر دو سلول بی و تی گلبولهای سفید کار مبارزه با عفونتهای باکتریایی را انجام می دهند.

آنها همچنین به این نتیجه رسیدند که همزمان با بالارفتن سن یک نوع سلول دیگر با ویروسها و تومورها مقابله می کند اما نرخ افزایش این سلولها در زنان بیشتر از مردان است.

هیروکاوا افزود: بالارفتن سن به کاهش عملکرد عادی سیستم ایمنی منجر می شود که این امر آسیب پذیری افراد را در برابر بیماریهای مختلف افزایش می دهد و در نتیجه طول عمر کاهش می یابد. این درحالی است که سوء عملکرد سیستم ایمنی که به طور مستقیم به این مسئله مربوط است تاکنون شناخته نشده است.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 8:47 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

یک توصیه عشقی مهم


شل شدن مرزهای خانوادگی یک تاثیر دیگر هم دارد و آن این که شما پای صحبت دیگران می نشینید، از تجربه های آنها می شنوید و زندگی تان را با زندگی آنها مقایسه می‌کنید .

شما همان طور که بعد از ازدواج یک خانه مستقل دارید، باید مرزهای مستقل و چارچوبهای مشخص هم داشته باشید و درست مثل یک مرزبان، از حریم خانواده‌تان دفاع کنید. به قول معروف، حرمت امامزاده را متولی‌اش نگه می‌دارد و حرمت خانواده شما را شما.

اگر فکر می کنید دیگران در زندگی‌تان دخالت می کنند، اگر همسرتان از این شکایت دارد که چرا اسرار خانه تان را جایی بازگو کرده اید و اگر فکر می‌کنید دیگران گاهی از درددل‌های شما سوءاستفاده می‌کنند، وقتش رسیده در مرزبندی‌های خود تجدیدنظر کنید. شما با اینکه هنوز فرزند پدر و مادرتان هستید اما نمی توانید سیر تا پیاز زندگی‌تان را برای آنها تعریف کنید. نمی‌توانید به اسم درددل هم که شده، مشکلات زندگی، ایرادهای همسرتان و ناکامی‌هایتان را به دوست و خواهر و فامیل بگویید.

توصیه عشقی ,بعد از ازدواج ,ایرادهای همسر

دخالت دیگران در زندگی شما درست به دلیل همین مرزهای متزلزل است. شل شدن مرزهای خانوادگی یک تاثیر دیگر هم دارد و آن این که شما پای صحبت دیگران می نشینید، از تجربه های آنها می شنوید و زندگی تان را با زندگی آنها مقایسه می‌کنید و سرخورده می‌شوید. شما بدون آنکه بدانید فردی را به زندگی خود راه داده‌اید تا با تعاریف مبالغه‌آمیز درباره زندگیش شما را به مقایسه واداشته و از زندگی دلسردتان کند.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 8:46 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی


 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی,عکس جدید نیوشا ضیغمیی

  جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی,عکس جدید نیوشا ضیغمیی

  جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی,عکس جدید نیوشا ضیغمیی

  جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی,عکس جدید نیوشا ضیغمیی

  جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی,عکس جدید نیوشا ضیغمیی

  جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی,عکس جدید نیوشا ضیغمیی

  جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

,

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 8:45 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

نکته های مهم جنسی خانمها - ویژه آقایان


 



۱. عشق قلبش را بالاخره خواهد گشود.
وقتی قرار است یک جشن خانوادگی برگزار کنید احتمالا این به ذهنتان میرسد که غذایی خوشمزه مثل فسنجان، کباب، سالاد، زیتون و دسرهای خوشمزه، شیرینی خامه ای، و غیره را نوش جان کنید و آنقدر میل کنید که مجبور به شل کردن کمربندتان شوید.


همسرتان در پی تدارک این منوی لذیذ است. او هم مثل شما دوست دارد غذا بخورد. اما علاوه بر آن، افکار دیگری نیز در سر دارد مثل لیست مهمانان، اینکه یادش باشد غذای چرب را جلوی مادر بزرگ که کلسترل خونش بالاست قرار ندهد، اینکه کدامیک از دوستان مجردش را میتواند برای آشنایی با برادر مجردش دعوت کند و اینکه تعدای شمع برای رمانیتک شدن میز شام تهیه کند تا همه چیز بی نقص و کامل به نظر برسد.


نکته اینجاست:درحالی که شما فقط به خوردن فکر میکنید همسرتان به همه جزئیات و تدارکات آن شب می اندیشد. و دوست دارد فضای رمانتیکی را برای مهمانی بوجود آورد: میهمانان، نور، زیبایی و... شاید این توصیه میلیون‌ها بار به گوشتان خورده باشد: رمانتیک باشید! احتمالاً دیگر برایتان به نصیحتی خسته‌کننده تبدیل شده است. اما واقعیت دارد. برایتان سوال است که وقتی قرار است همه چیز به یک جا ختم شود، چه نیازی به مقدمه‌چینی است.


مسئله این است که خانم‌ها نیاز دارند که قبل از اینکه وارد رابطه جنسی شوند، احساس ارتباط عمیقی با طرف‌مقابل داشته باشند. محل، شرایط، و رابطه همه در کنار هم آن لحظه را برای او می‌سازند. همه جزئیات برای او اهمیت دارد.
خانم‌های زیادی شکایت می‌کنند که شوهرشان هیچوقت موقعی که سر کار هستند به آنها زنگ نمی‌زنند. درست است، دلیلش این است که شما همه فکرتان به کار است و تمرکزتان را فقط به همان کاری که درحال انجامش هستید معطوف می‌کنید.


اما خانم‌ها خیلی شبیه به اینترنت فکر می‌کنند. برای آنها همه چیز با هم لینک شده و در ارتباط است. وقتی فکر شما در آن لحظه فقط رابطه جنسی باشد به ضررتان است و نباید از مقدمات، فضا و پیش نوازی غفلت کنید. وقتی نوبت به رابطه جنسی می‌رسد، باید معاشقه را به بخشهایی تقسیم بندی کنید مثل پیش نوازی و صحبتهای عاشقانه، چون هم می‌توانید متمرکز شوید و هم لذت ببرید.


گذاشتن گل روی میز برای خانم‌ها و از این قبیل کارها باعث تداوم رابطه میشود. تداوم رابطه یک علامت پیشرفت است. وقتی توپ را پشتتان پنهان می‌کنید و فرزندتان سعی می‌کند آن را به خاطر آورده و پیدایش کند، به تداوم رسیده است.


وقتی توپ ناپدید می‌شود، آن را به یاد می‌آورد. تداوم رابطه به این معنی است که حتی وقتی همسرمان غایب است و حضور ندارد، احساس امنیت کنیم. هدیه و گل مثل اشیائی جایگزین هستند که حضور شما را پر می‌کنند. سر کار می‌روید، مسافرت می‌روید، سرتان شلوغ است، و با همه اینها همسرتان عشق شما به خود را به خاطر دارد و فکر می‌کند که وقتی از او دورید به فکرش هستید. یعنی وقتی حتی حضور ندارید باز امتیاز می‌گیرید. عشق ثابت‌کننده دوراندیشی است.


عشق مثل ورزش است. اگر صبح‌ها می‌دوید به این معنی نیست که آن شب دچار سکته قلبی نمی‌شوید. عشق به این معنی نیست که: من برایت گل خریدم پس باید امشب با من رابطه جنسی داشته باشی. ورزش جسم را سالم می‌کند. عشق و محبت هم می‌تواند در واکنش‌پذیری خانم‌ها موثر باشد. روشی عملی و تاکتیکی است که برای بالاتر بردن احساس ارتباط و صمیمیت او می‌توانید به کار گیرید.


۲. درخواستتان را شخصی کنید.
درخواستتان باید مرتبط با او باشد نه مرتبط با احساس نیاز خودتان به داشتن رابطه جنسی. اگر دوست دارد اول او را لمس کنید، با محبت و عشق‌نوازی شروع کنید. جملاتی مثل، «می‌خواهی سکس داشته باشیم؟» زنان را سرد می‌کند. این سوال اصلاً درست نیست، درواقع، پیشقدم شدن و شروع نباید به شکل یک سوال باشد، باید بیان چیزی باشد که می‌خواهید.


به چشمانش نگاه کنید، زیباییش را تحسین کنید. به او بگویید که می‌خواهید با او عشق‌بازی کنید. این خیلی شخصی‌تر از این است که بگویید، «امشب حوصله سکس داری؟» با این روش غلط ممکن است زن‌ها تصور کنند که مردها فقط دنبال رابطه جنسی هستند. باید به او نشان دهید که او را می‌خواهید نه رابطه جنسی با او را.


شاید به نظرتان برسد که این کار بیهوده‌ای است چون حتماً همسرتان می‌داند که او را می‌خواهید و نه فقط رابطه جنسی با او را. اما در واقعیت پاسخ منفی است. برای خانم‌ها همه چیز باید با هم پیش رود. نمی‌توانید فقط به چیزی که در ذهن خودتان است بسنده کنید و چیزی به زبان نیاورید.


۳. وقتی ارضاء شود، بر قله کوه خواهد بود.
از لحظه شروع، حدود ۴۰  دقیقه طول می‌کشد که خانم‌ها به اوج لذت جنسی برسند. برای اینکه تمایل آنها به داشتن رابطه جنسی به اوج برسد، به ۲۰ دقیقه ناز و نوازش کردن نیاز دارند. بعد ۲۰ دقیقه دیگر طول می‌کشد که با تحریک ناحیه تناسلی‌شان، ارضاء شده و به ارگاسم برسند.


اگر عجله کنید، به این نتیجه خواهد رسید که آن شب، شب او نیست و از شما می‌خواهد که کار خودتان را بکنید. این برای مردان معمولاً راضی‌کننده نیست زیرا دوست دارند طرفشان هم واکنش‌ داشته باشد. تقریباً اکثر خانم‌ها تصور می‌کنند که ارضاء شدنشان خیلی طول می‌کشد.
مقدار تستوسترون، هورمونی که هم در مردان و هم در زنان وجود دارد و مسئول میل فیزیولوژیکی به رابطه جنسی است، در همسرتان یک صدم شما وجود دارد. مثل بدنسازی کردن با استیرویید و بدون استیرویید می‌ماند.


کسی که استیرویید مصرف می‌کند به مراتب بالاتر از فرد عادی عضله‌سازی خواهد کرد. مقدار طبیعی تستوسترون در آقایان ۱۰۰۰-۳۰۰ ng/dL سرم خون است. والدین دخترها از مردها و پسرهایی که روی ۱۰۰۰ هستند واهمه دارند و مردهایی هم که روی ۳۰۰ هستند معمولاً بخاطر کم بودن میل حنسی به دنبال مشاوره می باشند.
این مردان صبح‌ها نعوظ نداشته، حتی با مصرف ویاگرا باز هم مشکل دارند و فقط هفته‌ای یکبار به رابطه جنسی فکر می‌کنند. حالا سطح تستوسترون در خانم‌ها در ۱۸ سالگی روی ۷۰ است و در ۴۰ سالگی به نصف آن میزان می‌رسد. تجربه او از بدنش بسیار با شما تفاوت دارد.


یک دلیل عمده که مردها بیشتر به دنبال رابطه جنسی هستند تا خانم‌ها همین سطح تستوسترون است. البته خانم‌ها هم رابطه جنسی می‌خواهند و به آن نیاز دارند اما تا موقعی که انجامش نمی‌دهند این مسئله را نمی‌فهمند.


۴. در نیمه راه، روش‌ها، سبک‌ها و خیال‌پردازی‌های جدید را امتحان کنید.
اگر عاشق رابطه جنسی باشید، احتمالاً فانتزی‌های زیادی برای جالب‌تر و داغ‌تر کردن رابطه جنسی در ذهن دارید اما ممکن است از طرف همسرتان مورد استقبال قرار نگرفته باشند.بهترین زمان برای پیشنهاد دادن یک چیز جدید، موقعی که پشت ماشین به خانه برمی‌گردید نیست، بلکه بعد از وقتی است که تحریک شده است. در آن زمان خجالتش کمتر شده است، جلو ابراز احساسات خود را نمی‌گیرد و از پیشنهادتان استقبال خواهد کرد.


اما دقت کنید که بعد از امتحان کردن آن نگویید، «مطمئن بودم که خوشت می‌آید»، درعوض به او اطمینان بدهید و بگویید، «دیشب واقعاً عالی بود». بقیه جزئیات را بگذارید برای بار بعدی که تا نیمه راه با او پیش رفته باشید. به دلایل نامعلومی در مواقع عادی خانم‌ها از حرف زدن درمورد این مسائل شرم دارند به همین دلیل بهتر است حرف زدن در این مورد را بگذارید برای وقتی که تحریک شده باشد.


خانم ها معمولاً ترمز رابطه‌جنسی هستند نه موتور آن. در اکثر موارد بااینکه از امتحان کردن روش‌های جدید در رابطه‌جنسی بدشان نمی‌آید  اما تصور می‌کنند که موجب انحراف شما از اصول می‌شود.
باید به او درمورد مرزبندی‌های خودتان اطمینان دهید. اگر دوست دارید با او درمورد تخیلاتتان حرف بزنید، به او خاطرنشان کنید که آنها همیشه در حد همان تخیل باقی می‌مانند و هیچوقت انجامشان نخواهید داد. اگر می‌دانید که بعضی از تخیلاتتان هیچوقت مورد پذیرش او نخواهد بود، به او ثابت کنید که می‌شناسیدش و با احترام به او آنها را فقط در حد خیال نگه خواهید داد. و سعی نکنید وقتی تحریک شده است پایتان را فراتر بگذارید زیرا همه اعتماد او را از دست خواهید داد.


۵. بیست روش نوازش کردن جدید یاد بگیرید.
تفاوت بین یک ماساژ حرفه‌ای و نوازش پشت توسط شوهر وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده‌اید باید مشخص باشد. همچنین مرد باید بداند چطور ناحیه تناسلی زن را با علم و قصد تحریک کند. باید جزء به جزء اندام تناسلی او را بشناسد و چون در طی تحریک اندام جنسی زن تغییر می‌کند، باید این تغییرها را هم بشناسد: رنگ، انقباضات، بافت، خیس شدن،
باید بتوانید ۲۰ روش مختلف برای لمس کردن همسرتان بلد باشید. دو مورد از بهترین آنها فشار و مالش و ترکیبی از هر دو است.


ازآنجاکه ۱۹ مورد از تماس‌هایی که بلد هستید ممکن است در یک شب خاص روی او اثر نکند، حال به هر دلیلی، عادت ماهیانه، خستگی، نفخ و از این قبیل، این همسرتان است که باید راهنمایی‌تان کند که کدام تماس خوب است و کدام نیست.


از او بخواهید که از ۱ تا ۵ به هر تماس شما امتیاز بدهد تا بفهمید که کدام تماس واقعاً برای او لذت‌بخش است و باید تکرارش کنید و کدام تماس در او تاثیری ندارد و نباید دیگر امتحانش کنید. تقصیر شما نیست اگر فقط از یک حرکت خوشش آمد و خواست آن را پشت هم تکرار کنید. اوست که باید انتخاب کند. اما اگر فقط یکی دو روش را بلد باشید و بخواهید که همه چیز را خیلی تند پیش ببرید، آنوقت تقصیر خودتان است.


تشویقش کنید که اولویت‌هایش را به شما بگوید. فکر نکنید که خودتان می‌دانید چه باید بکنید. اگر راهنمایی‌تان می‌کند ناراحت نشوید. اگر روش‌های زیادی بلد باشید می‌توانید مطمئن گردید که در هر شرایطی هم که باشد راهی برای لذت دادن به او پیدا خواهید کرد.
درمورد روش‌های تماسی مختلف تحقیق و مطالعه کنید.

روی خود او امتحان و تجربه کنید تا یاد بگیرید که چطور می‌توانید به او لذت دهید. فیلمهای پورنو معمولا تکنیکهای غیر واقعی رابطه جنسی را که عمدتاً بروی دخول استوار است به نمایش میگذارند در صورتی که حقیقت این است که اغلب خانمها از طریق دخول به اوج نمی رسند و فقط 15 تا 20 درصد از آنها از این طریق ارگاسم میشوند اما 100 درصد خانمهایی که از لحاظ جنسی بیماری خاصی ندارند از طریق تحریک کلیتوریوس می توانند ارگاسم را تجربه کنند.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 8:44 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

داشتن لب های زیبا با ترفند جالب


چندین تغییر کوچک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در داشته باشد. شاید همه شما مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید و به طور مرتب نزد دندانپزشک بروید، اما در اینجا به موارد تغذیه‌ای و آرایشی مهمی برای زیباتر به نظر رسیدن دهان، دندان‌ها و لب‌ها اشاره می‌کنیم.

1- صورت خود را به خوبی بشویید: قبل از شروع فرآیند لایه برداری بهتر است صورت خود را به خوبی شسته و پاک کنید. تمییزی صورت نتیجه استفاده از اسکراب را به مراتب بهتر خواهد کرد. چرا که روزنه های پوستی تمیز و آماده لایه برداری میشوند. حتما متعجب می‌شوید. مجله شود.شما نموده مولتی دلگرمخصوص : مشکل از آزمایش

اگر لب های شما تیره شده و این موضوع شما را آزار می دهد و به دنبال راه حلی برای هستید با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.

با آب سرد بشویید. 4-نحوه صحیح استفاده از اسکراب : ابتدا مقدار کمی از اسکراب مورد نظر را روی گونه ها قرار دهید و سپس به آرامی و احتیاط با حرکات دورانی آن را به باقی نواحی صورت بمالید. این کار را با نوک انگشتان و به آرامی انجام دهید. از لایه بردارهای قوی برای صورت استفاده نکنید. همچنین توصیه میشود از



پس کمی روغن بادام را با نصف قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید و روی لب ها قرار دهید.این روش به شما کمک خواهد کرد پوست روشنی در ناحیه لب داشته باشید.

2 - برای لایه برداری از لب ها اسکراب خانگی درست کنید
مقداری شکر را در نصف قاشق چایخوری آبلیمو حل کرده و روی لب ها بمالید ( دانه های شکر باید در آبلیمو به چشم بخورد تا لایه برداری انجام شود ) با این کار پوست مرده روی لب را از بین برده و رنگ طبیعی را به آن باز می گردانید.همچنین باعث تسریع جریان گردش خون در لب ها می شود که در به شما کمک می کند.



4 - مقدار کمی زردچوبه را با یک قاشق شیر سرد مخلوط کنید تا خمیر نرمی حاصل شود.خمیر را روزانه و به مدت 5 دقیقه روی لبتان قرار دهید.پس از مدت کوتاهی ( تقریبا یک هفته ) مشاهده می کنید که تیرگی لب شما از بین رفته است.

5 - هر شب قبل از خواب کمی آب بمالید تا روشن و صورتی شود.

k


سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 8:43 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

در يک ساعت چـروک​هاي چهـره​تان را محــو کنيد


داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های  گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست.  در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و میوه‌های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آنها در درمان و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و عارضه‌های پوستی نه تنها بر درمانگران طب سنتی در سراسر جهان، بلکه برای متخصصان پوست و پزشکان طب مدرن نیز آشکار شده است.

 

به گونه‌ای که امروز بسیاری از داروسازان در طب مدرن از گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و مواد معدنی برای تهیه انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و مواد بهداشتی و آرایشی استفاده می‌کنند. اگر چه استفاده از این مواد بهداشتی و آرایشی با منشاء گیاهی در مقایسه با محصولات شیمیایی مفیدتر است  اما درمانگران طب سنتی همچنان  نسخه‌های طبیعی خود را که از ترکیب موادطبیعی و گیاهان دارویی تهیه می‌شود به مراجعه‌کنندگان خود توصيه مي‌كند. آنچه مي‌خوانيد طبيعي‌ترين نسخه‌هاي عطارباشي براي پيشگيري از بروز چين و چروك است.

در كمتر از يك ساعت چروك‌ها را محو كنيد
اگر به يك مهماني دعوت شده‌ايد و مي‌خواهيد در كوتاه‌ترين زمان ممكن چين و چروك‌هاي سطحي پوست‌تان را برطرف كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم به توصيه عطارباشي عمل كنيد و از ماسك گليسرين و مغز خيار براي برطرف كردن چين‌ها بهره بگيريد.  استفاده از این ماسک به مدت 7  روز علاوه بر تقویت سلول‌های پوستی و آبرسانی مناسب به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک‌های ایجاد شده در سطح پوست کمک می‌کند. این شیوه ساده‌ترین، کاربردی‌ترین و یکی از اورژانسی‌ترین شیوه‌های درمان چروک پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست است. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. استفاده از این ماسک یک هفته پیش از مهمانی و مراسم عروسی به شما کمک می‌کند تا پوستی با نشاط و بدون چروک داشته باشید.

سلول‌ها و بافت‌هاي خشك را ترميم كنيد
اگر فرد اخمالويي هستيد يا زياد مي‌خنديد حتما خط اخم‌ يا لبخندتان روي پيشاني يا اطراف لب‌ها و چشم ظاهر شده است.  برخی از ما اخم می‌کنیم، برخي به هنگام شادی چشم‌ها را به هم می‌فشریم، برخی عضلات صورت را منقبض می‌کنیم و همه اینها تاثیر زیادی در بروز چین و چروک در پوست صورت دارد. به اعتقاد درمانگران   سنتی یکی از بهترین شیوه‌های مبارزه با بروز چین و چروک‌های ناشی از شادی و غم در زندگی استفاده از حمام‌های گیاهی است. این حمام ها با تاثیر گذاشتن بر اعصاب بدن و ریلکس کردن آنها و همین طور با آبرسانی دقیق به سلول‌های پوست کمک می‌کنند تا از میزان آسیب وارد شده به سلول‌های پوستی به مرور کم شود. از این رو درمانگران طب سنتی حمام کردن با عصاره یا اسانس گیاهان دارویی مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شیرین، عصاره گل پامچال و عصاره لیمو یا روغن آواکادو را یک بار در هفته و به مدت 30 دقیقه به مراجعان خود توصیه می‌کنند. این حمام موجب ترمیم بافت‌های خشک و سلول‌های آسیب‌دیده می‌شود.

از معجزه روغن‌درماني غافل نشويد
ماساژ صورت و عضلات اطراف چشم، پیشانی و دهان از جمله کاربردی‌ترین شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به چروک پوست است. در صورتی که خانم‌های جوان از سنین 25-26 سالگی ماساژ شبانه صورت را به شیوه صحیح و به صورت مداوم داشته باشند، می‌توانند از بروز چین و چروک در صورت خود تا پایان مراحل میانسالی و اواخر دهه 50 امیدوار باشند. استفاده از روغن ماهی به عنوان روغن ماساژ برای این منظور یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های درمانی است که توسط بسیاری از درمانگران طب سنتی چین به آن توصیه شده است. برای این منظور کافی است  با مقدار اندکی از روغن ماهی سرانگشتان دست خود را آغشته کرده و عضلات صورت کنار لب‌ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم‌ها را به آرامی ماساژ دهید. بهتر است برای ارائه ماساژی دقیق و مناسب به عضلات صورت‌تان از مشاور یا کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده کمک بگیرید.


هر روز بخور درماني كنيد
درمانگران شيوه‌هاي طبيعي درمان در مكتب آيورودا و چين،  بخوردرماني را بهترين شيوه براي آبرساني و تقويت سلول‌هاي پوستي مي‌شناسند. در این شیوه احتیاجی به اضافه کردن هیچ گیاه دارویی و ماده طبیعی وجود ندارد. بخار آب به تنهایی برای افزایش میزان رطوبت، درمان چروک‌های سطحی و  ایجاد لطافت پوست موثر است. در این حالت تنها کافی است هفته‌ای دو تا 3  بار از بخار آب برای آبرسانی به سطح پوست و  پاکسازی آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست اقدام کنید. تنها باید مراقب باشید که به هنگام استفاده از این روش فاصله مناسب را با ظرف بخور حفظ کنید تا بخار آب پوست صورت‌تان را نسوزاند.

 

نکته مهم
آبرسانی و تغذیه مناسب سلول‌های پوست به مرور زمان موجب افزایش مقاومت این سلول‌ها در مقابل پیری زودرس پوست می‌شود.

با اين عرق گياهي، لوسيون ضد چروك بسازيد
یکی دیگر از نسخه های طبیعی و گیاهی درمان چروک پوست و پیشگیری از بروز چروک‌های بیشتر در سطح پوست استفاده از مخلوطی رنده پوست خیار و گلاب است. بهترین شیوه برای تهیه این ماسک این است که پوست خیار را به کمک رنده ریزریز کنید و آن را به مدت 30 دقيقه درون گلاب مرغوب خیس کنید. سپس پوست خیار خیس شده در گلاب را به مدت 20 دقیقه روی پوست صورت‌تان ماسک کنید. استفاده از این ماسک به صورت روزانه تاثیر زیادی در افزایش آبرسانی و برطرف شدن زبری پوست‌های خشک دارد. آبرسانی و تغذیه مناسب سلول‌های پوست به مرور زمان موجب افزایش مقاومت این سلول‌ها در مقابل پیری زودرس پوست می‌شود.


با زبري‌هاي پوست خداحافظي كنيد
اگر با سرد شدن هوا به مرور با خشكي و زبري پوست‌ روبه‌رو شده‌ايد كرم تهيه شده از نشاسته و شير را از دست ندهيد. با يك بار تجربه اين كرم خانگي مي‌توانيد كل پاييز و زمستان از شر زبري و خشكي پوست در امان باشيد. برای تهیه این کرم طبیعی که از آن با عنوان خمیر نشاسته نیز یاد می‌شود، لازم است نصف قاشق غذاخوری نشاسته پودر شده  را با یک فنجان شیر تازه پرچرب ترکیب کنید تا خمیری نرم و لطیف از آن به دست آید. سپس این خمیر را روی پوست صورت خود ماسک کرده و اجازه دهید به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست‌تان بماند. پس از این مدت پوست را با آب نیمه ولرم بشویید و شاهد تاثیرات معجزه‌آسای این ماسک طبیعی باشید.

 

اسفناج درماني به سبك بوعلي‌سينا
ماساژ صورت با اسفناج تاثیر زیادی در فرم‌گیری عضلات صورت و آبرسانی و تغذیه  سلول‌های پوستی دارد. این ماسک از آن جهت که با برگ‌های تازه اسفناج و شیر تازه پرچرب تهیه می‌شود علاوه بر آبرسانی به سلول‌های پوست به افزایش نشاط و شادابی آنها نیز کمک کرده و پوستی با نشاط و جوان به خانم‌ها هدیه می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است 2 برگ اسفناج بزرگ و تازه را در نصف لیوان شیر جوشیده و داغ بریزید و آن را به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید. این کار موجب می‌شود تا برگ‌ها نرم و لطیف شود. بعد از این مدت برگ‌ها را از شیر خارج کرده و آنها را به کمک قاشق یا هاونگ به صورت خمیر درآورید و روی صورت‌تان ماسک کنید. اجازه دهید این ترکیب 20 دقیقه تا نیم ساعت روی صورت‌تان بماند. سپس آن را با کمک آب نیمه ولرم بشويید.

می‌توانید از روش دیگری نیز برای تهیه این ماسک استفاده کنید و به جای تهیه ماسک اسفناج از شیر، از ماست استفاده کنید. اسفناج را ابتدا بخارپز کنید و سپس آن را با گوشت‌کوب چوبی خوب بکوبید و اجازه دهید اسفناج خنک شود. بعد از این مرحله 2 تا 3 قاشق غذاخوری ماست پرچرب به آن اضافه کنید و این مخلوط را خوب هم بزنید. این ترکیب برای آبرسانی به پوست افرادی که دچار چربی پوست هستند و زیاد جوش می‌زنند توصیه نمی‌شود. این گروه بهتر است از شیر کم‌چرب برای اسفناج درمانی استفاده کنند.

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک

 

 

اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



هرکس جای من بود ، می بُرید

اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



فراموش کردنت کار آسانی است

کافی است دراز بکشم ، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم


اس ام اس بسیار  و رمانتیک
SMS Ziba



هواشناسی اعلام کرد

آغوشت برای همیشه  گرم است


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



از آزمایشگاه عشق میآیم

گروه خونی ام “تو” ی مثبت است !


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



تعداد دقیق مژه هایت را میدانم

تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد

این تخت خواب “آغوش” کم دارد


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



قطعا روزی صدایم را خواهی شنید

روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



کفش هم اگر تنگ باشد زخم می کند

وای به حال دل من از دوری تو


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



بیشتر مواقع پشت جمله

عیب نداره مهم نیست یه دل شکسته خوابیده


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



رنج دوری ، یاد یاران کار ماست

یک پیامک حکم یک دیدار ماست


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



خوش به حال فرهاد

که تلخ ترین خاطره زندگی اش هم شیرین بود


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند

ولی “دلم” را هرگز


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



چه زیبا حرف میزنی ؟

تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن از زاویه تو … آها دیدم

از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم

هم نوشته است ساخت چین !


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Ziba



کوچ پرنده به من آموخت

وقتی هوای رابطه سرد است ، باید رفت


اس ام اس بسیار زیبا و رمانتیک
SMS Z

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

س ام اس عاشقانه با احساس

 

 

اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



گاهی به سرم می زند

بزنم زیر همه چیز

اما سر که کاره ای نیست

این دل است که فرمانروایی می کند


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



خیلی وقت است فراموش کرده ام

کدامیک را سخت تر می کشم  ؟

رنــــج !

انتظار !

یا نفس را


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



ایستاده ام تنها پشت میله های خاطرات دیروز

این جا انگشت هایم را می شمارم

یک دو سه

ودست های تو در هم فرو رفته اند

تو غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی

که مهربانی ات را ثابت کنی

ولی نفهمیدی که من آن سوی خیابان انتظارت را می کشم

تو بی وقفه فریاد کشیدی

و من دیگر آزارت نمی دهم

زین پس قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم

مطمئن باش

هنوز هم قافیه را به چشمان تو می بازم

مطمئن باش


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



صـــدای قـــلب نــیست

صـــدای پــــای تــوست

کـه شـب ها در ســینـه ام مــی دوی

کـــافی اســـت کــمی خــسته شوی

کـــافی اســـت کــمی بـایـستی


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



این شعر آبی می نشیند روی کاشی

وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی

برگرد شاید شعر آرامش بگیرد

چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



امشب شبی ست

که دریای دل طوفانی ست

ناگفته هایم باشد

برای شبی دیگر با یک شور دیگر


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



همیشه باید کسی باشد

تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد

باید کسی باشد

که وقتی صدایت لرزید بفهمد

که اگر سکوت کردی، بفهمد

کسی باشد که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد

کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی

برای رفتن و نبودن بفهمد

به توجهش احتیاج داری

بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری

بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است

همیشه باید کسی باشد همیشه !


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



برای دلم گاهی پدر می شوم !

خشمگین می گویم : بس کن

تو دیگر بزرگ شدی !


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این می ترسم که قلبم به احترامت بایستد


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه

واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی

و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …

خسته شده خدایا ….

فقط تو میتونی به دادش برسی

بیا و بمون کنارم واسه همیشه…

گو نمیشه …


اس ام اس عاشقانه با احساس
SMS Asheghaneh



عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها

اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا

کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار

گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار


k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 در جدیدترین اخبار منتشر شده در مجله هالیوود مگزین لیست خانم های زیبا روی هالیوودی را منتشر کرد.

 

۱- اما واتسون: او بخاطر بازی در نقش هرمونی گرنگر در فیلم هری پاتر شهرت فراوانی دارد. او یکی از ستارگان جوان هالیوود است که علاوه بر شهرت زیبایی طبیعی او نیز مثال زدنی است.

 

g5c9ceat7uc75u9i6f جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۲- لیتون میستر: این دختر تگزاسی به خاطر بازی در سریالهای تلویزیونی شهرت زیادی دارد. او سن کمی دارد و به همین دلیل پیش بینی میشود آینده درخشانی در دنیای هالیوود در انتظار او باشد.

 

er2w4mvzr386jap94uvy جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۳- آماندا سیفرید: قبل از هنرپیشگی او از دوران کودکی یک مدل موفق بود و بعدها به آهنگسازی روی آورد. او در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش میکند و یکی از زنان خوش سیمای هالیوود است.

 

65fyys5y2ik0ycdnxjtq جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۴- کیت بکینسل: او را به خاطر نقش هایی که در دهه ۹۰ میلادی ایفا کرده است می شناسند. او شخصیتی قوی و با اراده دارد و در ضمن استعداد بازیگری او نیز فوق العاده است.

 

bnptaxsixx0ryjagstan جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۵- کاترین زتا جونز: این هنرپیشه ولزی تبار همیشه یکی از زیباترین زنان هالیوودی بوده است. فیلمهای زیادی در بریتانیا و امریکا بازی کرده است و به خاطر بازی در فیلم نقاب زورو  شهرت فراوانی کسب کرد.

 

kqm3zko06h1gkxvo5tw جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۶- کایرا نایتلی: او با بازی در دزدان کارائیب نام خود را در هالیوود جاودانه ساخت. در سال ۲۰۰۸ او اولین غیر امریکایی بود که دارای بیشترین دستمزد در هالیوود معرفی شد.

 

nawihklaq0hdk5b9pbpq جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۷- ناتالی پورتمن: او یک هنرپیشه دورگه اسرائیلی – امریکایی است که بازیگری را از زمان کودکی آغاز کرده است. سال گذشته او به خاطر نقش هایش جوایز زیادی را از آن خود کرد.

 

bk5z8bwnnka9jbz5haa جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

 

۸- کیت وینسلت: بدون شک هیچ کس بازی او در فیلم  تایتانیک را فراموش نمیکند. او جوایز بسیاری بخاطر نقش های زیبایش دریافت کرده است و اکنون به همراه همسرش در آلمان اقامت دارد و به زودی مادر خواهد شد.

 

g6ochpd1kzgpbqaato جذاب ترین و زیباترین زنان هالیوودی سال +تصاویر

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

 

عکس های نینجا های زن ایرانی

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

عکس های جدید و بسیار دیدنی از زنان نینجا در ایران

 

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی
دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 گیاهانی که سرتان را پرمو می کنند

اگر شما هم این روزها موهای تان به دلایل مختلفی مانند رژیم های لاغری، استرس و … کم پشت شده است، خالی از لطف نیست که با مفیدترین و موثرترین گیاهان دارویی که تاثیر معجزه‌آسایی بر رویش مجدد مو، تقویت ریشه و تار مو دارند، آشنا شوید.   شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از گرفتن یک رژیم لاغری یا پشت‌سر گذاشتن یک اتفاق پراسترس مانند کنکور یا امتحانات پایان ترم با کم‌پشتی موهای‌تان روبه‌رو شوید. از دست دادن بخشی از مو در این موقعیت‌ها امری طبیعی است.   رژیم‌های لاغری غیرحرفه‌ای که بدون مشاوره پزشک انجام می‌شود غالبا بدن را با کاهش مواد مغذی مورد نیازش مواجه می‌کند و نخستین بخش‌هایی که تحت‌تاثیر این کمبود قرار می‌گیرد پوست و موست. استرس هم یکی از عواملی است که می‌تواند موجب ریزش مو شود. اگر شما هم این روزها چنین موقعیت‌هایی را پشت‌سر گذاشتید، خالی از لطف نیست که با مفیدترین و موثرترین گیاهان داروییکه تاثیر معجزه‌آسایی بر رویش مجدد مو، تقویت ریشه و تار مو دارند، آشنا شوید.

 

  روغن ریشه باباآدم غذارسانی به موها را تقویت می‌کند ریشه باباآدم از زمان‌های دور به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای تقویت و رشد مو مطرح بوده و درمانگران سنتی در کشورهایی مثل هند، چین و ایران استفاده از آن را برای درمان ریزش مو و چربی پوست سر به مراجعان خود توصیه می‌کنند. ساده‌ترین روش استفاده از گیاه ریشه باباآدم این است که عصاره آن را از فروشگاه عرضه گیاهان دارویی تهیه کنید و با آن پوست و موی سر را ماساژ دهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عصاره ریشه ‌باباآدم این است که موجب بهبود جریان گردش خون در ناحیه سر و پوست می‌شود. به این ترتیب با بهبود خون‌رسانی به ریشه موها فولیکول‌های مو بهتر تغذیه می‌شوند و ضمن تقویت شدن رشد بهتری پیدا می‌کنند. ماساژ این عصاره در عین حال مانع ریزش مو می‌شود و استفاده از آن سه تا چهار بار در طول هفته اثرات چشمگیری دارد.

 

  آلو‌ورا+ نارگیل+ گندم یک شامپوی گیاهی جدید اگر احساس می‌کنید مدتی است ریزش موهای‌تان بیشتر شده و باید مراقبت بیشتری از آنها داشته باشید این شامپوی گیاهی را تجربه کنید. نگران نباشید نباید برای خرید این شامپو از این داروخانه به آن داروخانه سر بزنید. به‌راحتی می‌توانید این شامپوی تقویت‌کننده را در منزل تهیه کنید. برای تهیه این شامپو به یک‌چهارم فنجان پودر جوانه گندم، یک‌چهارم فنجان عصاره آلوورا و یک‌چهار فنجان شیر نارگیل احتیاج دارید. مقصودمان از شیرنارگیل همان مایع‌ شیری رنگی است که در میوه نارگیل وجود دارد. این سه را با هم مخلوط کرده و از آن به عنوان شامپو استفاده کنید. شاید در وهله اول به‌نظرتان سخت بیاید که به جای استفاده از شامپو‌های صنعتی که کف می‌کنند از شامپویی استفاده کنید که کف تولید نمی‌کند اما کمی صبور باشید. استفاده از این شامپو و ماساژ سر با آن می‌تواند به منافذ پوست سر شما اجازه نفس کشیدن بدهد و با تحریک فولیکول‌های مو به رشد بهتر آنها کمک کند. برای استفاده از این شامپوی گیاهی آن را روی کف سرتان بریزید و به آرامی با کمک بند دوم انگشتان‌تان روی سر ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند. سپس آن را آبکشی کنید.

 

  عصاره گزنه + زیتون عصاره​ای برای رویش دوباره‌ موها حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مو استفاده می‌کنند. اما بی‌شک استفاده از عصاره این گیاه به طور مستقیم اثری متفاوت و اعجاب‌انگیز دارد. گیاه گزنه را می‌توانید از فروشگاه‌های گیاهان دارویی تهیه کنید یا اگر به مناطق کوهستانی دسترسی دارید، تازه آن را بچینید اما مراقب باشید که هنگام لمس کردن این گیاه از دستکش استفاده کنید چون ساقه این گیاه پوست را می‌گزد و موجب خارش و سوزش می‌شود، به همین دلیل است که به آن گزنه می‌گویند. اما اگر می‌خواهید عصاره گزنه را خودتان تهیه کنید و از آن برای رویش مجدد موها و تقویت آنها استفاده کنید باید برگ‌های تازه‌ گزنه را درون روغن زیتون بریزید و آن را در محیطی تاریک و سرد به مدت ۲ تا ۳ هفته قرار دهید. در نهایت شما عصاره‌ای از گزنه خواهید داشت که می‌توانید با خیال راحت از آن برای ماساژ پوست سرتان استفاده کنید. هر بار چند قطره از این عصاره را روی پوست سر بریزید و به آرامی آن را ماساژ دهید. این عصاره می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد. در صورتی که با مالش یک یا دو قطره از این گیاه روی پوست سر احساس خارش شدید کردید بهتر است گیاه دیگری را برای تقویت موهای‌تان انتخاب کنید یا با متخصص طب سنتی مشورت کنید.

 

  نعناع+ آب رشد موها را چندبرابر می‌کند یکی دیگر از روش‌های تحریک فولیکول‌های مو برای رشد بهتر استفاده از روغن یا عصاره به دست آمده از گیاه نعناع است. این عصاره را می‌توانید به‌راحتی از داروخانه‌ها تهیه کنید. حواس‌تان باشد که عصاره یا روغن به‌دست آمده از نعناع با مایعی که از جوشاندن برگ‌های نعناع به‌دست می‌آید متفاوت است. برای استفاده از عصاره نعناع باید آن را رقیق کنید، بنابراین ۳ قاشق چای‌خوری آب را در ظرفی کوچک بریزید و به آن ۳ قطره عصاره نعناع اضافه کنید و پس از هم زدن از آن برای ماساژ پوست سرتان استفاده کنید. سرانگشتان هر دو دست را به این روغن آغشته کنید یا آن را آرام‌آرام روی سرتان بریزید و به‌آرامی پوست سر را مالش دهید. نگران نباشید عصاره نعناع آسیبی به پوست و تار موی شما نمی‌زند. این عصاره تنها موجب تحریک ریشه موها شده و به رشد بهتر تارها و موهای ریزی که نیاز به تقویت دارند کمک می‌کند. فراموش نکنید که هنگام استفاده از این عصاره آن را با آب کمی رقیق کنید.

 

  روغن زیتون + عصاره اسطوخودوس پرپشتی موها را بیشتر می‌کند اگر به دنبال یک لوسیون طبیعی هستید که بتوانید به صورت روزانه از آن برای شست‌و‌شوی موهای‌تان استفاده کنید و به طور همزمان علاوه بر از بین بردن شوره سر به پرحجم شدن موهای‌تان کمک کنید حتما این نسخه را تجربه کنید. برای تهیه و استفاده از این لوسیون دست‌کم یک ماه فرصت لازم دارید. یک فنجان عصاره اسطوخودوس را تهیه کنید و آن را با میزان برابر روغن زیتون خالص که فرآوری نشده باشد، مخلوط کرده و آن را به مدت ۳ تا ۴ هفته در محیط تاریک و سرد قرار دهید. می‌توانید از یک بطری تیره‌رنگ استفاده کنید یا اگر بطری تیره رنگ دردسترس ندارید دور بطری را با فویل خوب بپیچید تا نور به این ترکیب نرسد. سپس آن را در طبقه پایین یخچال قرار دهید و اجازه دهید ۳ تا ۴ هفته در این شرایط باقی بماند. از این لوسیون می‌توانید هر شب برای ماساژ موهای‌تان استفاده کنید. آن را به آرامی روی پوست و ساقه موها ماساژ دهید و فراموش نکنید که از کلاه حمام یکبار مصرف برای محافظت از موها و پیشگیری از آلودگی بالشت استفاده کنید. فردا صبح با یک شامپوی ملایم روزانه گیاهی موهای‌تان را بشویید. با استفاده از این لوسیون نه تنها باکتری‌ها و شوره را از پوست سر دور می‌کنید بلکه می‌توانید به پرحجم شدن موهای‌تان نیز کمک کنید.  

  نخود+ گل بابونه+ گل خطمی اگر نگران موخره‌ها هستید برای درمان موخره در طب سنتی ایران شیوه‌ها و داروهای گیاهی مختلفی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها که امکان تهیه و استفاده آن در منزل نیز وجود دارد استفاده از جوشانده شیرین‌بیان است. برای تهیه این دارو یک پیمانه شیرین‌بیان را با ۳ پیمانه آب درون ظرفی ریخته و به مدت نیم ساعت روی حرارت کم می‌گذاریم، سپس اجازه می‌دهیم تا جوشانده سرد شود و آن را به کمک صافی صاف کرده و به نوک موها که به موخوره مبتلا شده است، می‌زنیم. استفاده از ترکیب بابونه و گل خطمی نیز برای درمان موخوره توصیه شده است. مخلوط این ۲ گیاه را دم کرده و پس از صاف کردن به شیوه بالا روی موها و محل موخره ماساژ می‌دهیم، اما در افرادی که بیماری موخوره در آنها بسیار شدید است، بهتر است از خمیر آرد نخود استفاده کرد. برای تهیه این خمیر نیم کیلو آرد نخود را با ۲۰۰ گرم برگ مورد و نیم کیلو حنا و آب مخلوط کرده و خمیری تهیه می‌کنیم. این خمیر را به ۵قسمت تقسیم کرده و ۵ شب روی سر می‌گذاریم و صبح با آب و گل سرشوی آن را می‌شوییم. این خمیر داروی بسیار مفیدی برای درمان موخوره‌های بسیار شدید و پیشرفته است.

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 عکس های خنده دار 

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
 
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
 
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
 
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
 
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
 
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
 
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 


 

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
تصاویر خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 
سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی
 

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی

سری جدید عکس های خنده دار از سوژهای داغ ایرانی

 

 
k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 16:43 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 من؛ وقتی از بابام پول تو جیبی میخوام!

خروس غیرتی به این میگن!

یک روز معمولی در خوابگاه پسران!

خلاقیت جالب

دستشون درد نکنه، فکر سگه هم بودن

خداوکیلی آخرشه!

گاو تربیت کرده در حد اسب!

هدف از این کار چی میتونه باشه عایا؟!

دوش و شیر پا شوی قبل از ورود به منزل!

از واجبات بعضی از آقایان!

جدیدترین متد قفل امنیتی

شکار صحنه

امروز یک سگ

فردا کل جهان!

شکار صحنه!

مجموعه خاطرات یک پسر، به همراه رایحه خوش بوی باقالی پخته!

شباهت در حد رونالدینیو و رونی!

شک نکنید کار یه مرده وگرنه زن ها که عرضه ندارن!!

اههههههه …. اینم افتاد

باید یکی دیگه رایت کنم!

صندلی روزهای جمعه تعطیل است!

زامبی بادام زمینی!

ژاکت خانواده!

شکار صحنه

ابتکار و خلاقیت بسیار جالب

متاسفانه در بعضی مواقع اینجوری میشه!

آخر رفاقت و دوستی

بدو بدو  کباب مقاومتیه!

خدایی قبول دارین!؟

قیافه پسرا وقتی از جلوی دخترا رد میشن!

کدوم بیشعوری سوسیسای منو اینجوری کرده؟!؟

خب دیگه خسته شدم این آخر دیگه حالی برام نمونده 

خدا نگهدار تا برنامه بعد ….!

به هیچ وجه!

 

 

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

 
 
 



برترین ها: اين روزها تقويم پر از مناسبت‌هاي خوب است و بازار جشن‌هاي عروسي دوباره داغ شده. البته حق با قديمي‌هاست «عروسي به چشم تماشاگر آسان است». وقتي خودتان داخل گود باشيد ديگر به اين راحتي‌ها نيست. 

هزار و يك كار ريزودرشت است كه بايد به‌موقع و درست انجام شود تا بتوانيد يك جشن ايده‌آل بگيريد و همه‌چيز همان‌طور كه دوست داريد، پيش برود. بالاخره در زندگي هركس اين يك شب، خيلي اهميت دارد و همه مي‌خواهند جشني بگيرند كه خاطره‌اش براي هميشه ماندگار شود. البته لازم نيست بترسيد يا نگران شويد. كافي است يك برنامه‌ريزي كامل داشته باشيد و پيش از آن‌كه دست به‌كار شويد، حساب‌وكتاب همه‌چيز را بكنيد. قرار عقد و وقت‌گرفتن از محضرخانه، اجاره سالن، خريد حلقه، انتخاب آينه و شمعدان، سفارش لباس عروس و كت‌وشلوار داماد، انتخاب آرايشگاه، گل‌فروشي و آتليه عكاسي فقط بعضي از كارهايي است كه بايد در فهرست‌تان قرار دهيد.

 براي اين‌كه چيزي از قلم نيفتد و در روزهايي كه سرتان حسابي شلوغ خواهد بود، ‌چيزي را فراموش نكنيد، راهنمايي‌اي را براي‌تان آماده كرده‌ايم كه مي‌تواند گام به گام براي برگزاري يك جشن باشكوه همراه‌تان باشد. حدود قيمت محضرخانه‌هاي مختلف چقدر است؟ بورس لباس عروس يا كت‌وشلوار كجاست؟ براي انتخاب سالن مناسب به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ حلقه ازدواج را چطور انتخاب كنيم؟ 

پاسخ اين سوال‌ها و خيلي سوال‌هاي ديگر را مي‌توانيد در صفحه‌هاي ويژه اين شماره پيدا كنيد و –ان‌شاءالله- جشني ايده‌آل بگيريد.




 
اين‌جا، جايي است كه عروسي شما ثبت مي‌شود

‌براي رفتن به محضر خانه، بايد نكاتي را در نظر بگيريد كه دانستن هر كدام از آن‌ها مي‌تواند مراسمي بي‌دردسر و مناسب شأن خانواده‌ها را به دنبال داشته باشد.


 
  • از يك ماه قبل به فكر باشيد
 گام اول را كه همه مي‌دانند: انتخاب تاريخي براي روز عقد. اگر تاريخ پيشنهادي مقارن با اعياد مذهبي يا اتفاقات مهمي باشد، شك نكنيد كه بايد حداقل يك ماه زودتر از محضرخانه وقت بگيريد. مطمئن باشيد يك روز مانده به 13 رجب كه روز ولادت اميرالمومنين (ع) است يا روز قبل از نيمه شعبان نمي‌توانيد محضر خالي پيدا كنيد.

  • فقط بزرگ‌ترها
تعداد مهماناني كه قرار است براي اين اتفاق مهم دعوت شوند را يادداشت كنيد و به دفترخانه اطلاع دهيد. در نظر داشته باشيد حضور بزرگان 2 خانواده كافي است؛ پس لازم نيست همه را با فرزندان در نظر بگيريد. ساعت دقيق برگزاري مراسم را از محضر‌خانه بپرسيد و براساس همين زمان مهمانان‌تان را دعوت كنيد. ممكن است قبل يا بعد از شما خانواده ديگري آنجا مراسم داشته باشند و دير يا زود رفتن شما ازدحام و بي‌نظمي ايجاد كند. 

  • گل فراموش نشود
هرچند در اين روز، همه گل هستند ولي يادتان باشد زيبايي عكس‌ها در كنار يك سبد گل چند برابر مي‌شود. اگر به گل فروشي بگوييد گل را براي چه مراسمي مي‌خواهيد براي بهترين انتخاب راهنمايي‌تان مي‌كند.

  • هرچقدر پول بدهيد آش مي‌خوريد
دفترخانه يا به تعبير عموم محضرخانه‌ها براي امر مقدسي مثل ازدواج معمولا هزينه تعريف شده‌اي دريافت مي‌كنند. اين هزينه كه از طرف سازمان ثبت براي آن‌ها تعريف مي‌شود مبلغ ثابتي است و تا اين تاريخ كه مجله در اختيار شماست حدود 70 هزار تومان است. البته در دفاتر مختلف و بر اساس خدماتي كه به شما ارائه مي‌دهند هزينه‌هاي متفاوتي از شما مطالبه مي‌كنند. براي مثال وجود اتاق عقد مجزا، سفره عقدي مفصل يا جزئي، نيروي خدماتي پذيرايي‌كننده از مهمانان شما، عكاسي و فيلمبرداري و... از جمله خدمات اضافه‌اي است كه در بعضي دفاتر ارائه مي‌شود. با پرس‌وجو از بعضي دفترخانه‌ها نرخ‌هاي متفاوتي بابت ارائه اين خدمات به دست آورديم، براي مثال يك محضرخانه در خيابان لواساني براي اتاق عقد مجزا و همچنين سفره عقد چيده شده مبلغ 150 هزار تومان درخواست كردند. در محضرخانه‌اي كه در واقع طبقه زيرين محل سكونت آقاي محضردار است براي سالن عقدي وجود دارد كه گنجايش آن 40 نفر را دارد و از مهمانان‌تان هم پذيرايي مي‌شود 250 هزار تومان مبلغ تعيين شده است ولي در كنار اين نمونه‌ها سالن محضري  در حوالي ميدان  وليعصر اعلام كرد ما بابت سفره عقد مبلغي دريافت نمي‌كنيم و جدا از هزينه ثبت عقد، در اختيار خانواده عروس و داماد است كه شيريني براي ما در نظر بگيرند.

  • آينه‌اي مخصوص شما
 آينه و شمعدان و البته در كنار آن قرآن، اصلي‌ترين و اولين مورد از خريد عروس و داماد به حساب مي‌آيد كه خيلي از بزرگ‌ترها پيشنهاد مي‌كنند براي هر عروس و داماد اختصاصي باشد يعني عروس خانم و آقاي داماد حين عقد خودشان را در آينه اختصاصي خودشان ببينند. ما هم اساس اين اعتقاد را نمي دانيم، فقط توصيه بزرگ‌ترهاست.

  • كليد هاي طلايي يك مراسم عقد موفق
1- يادتان نرود كه روز محضر جواب آزمايش‌هاي قبل از ازدواج‌تان را همراه داشته باشيد. در ضمن يادتان نرود كه اينجا به هيچ عنوان نمي‌توانيد كپي شناسنامه يا شناسنامه پدرتان را ارائه بدهيد. اينجا فقط و فقط به اصل شناسنامه نياز است. يك راه‌حل ساده براي اينكه دچار مشكل نشويد اين است كه مدارك مهمي مثل شناسنامه يا جواب آزمايش‌ها را به خانواده‌تان بسپاريد تا فراموش نشود. معمولا مادرها حواس جمعي دارند. 

2- اگر دوست يا فاميلي داريد كه به تازگي ازدواج كرده از او بخواهيد عقدنامه‌اش را به شما امانت بدهد تا با مطالعه دقيق و سر صبر تمام موارد مورد شك و ترديد را بخوانيد و با مشورت يك كارشناس يا ريش‌سفيدان آن را درك كنيد.

3- مدرك رسمي عقدتان كه همان عقد‌نامه رسمي است چند روز بعد از عقد آماده مي‌شود پس عجله نكنيد و انتظار نداشته باشيد همان لحظه آن را تحويل بگيريد. 

4- اگر شرط ويژه‌اي داريد از قبل به محضردار اعلام كنيد تا مورد قانوني نداشته باشد و اگر موردي داشته باشد بتوان آن را رفع و رجوع كرد مثلا اگر مهريه عروس خانم ملك مسكوني است بايد مشخصات ثبتي ملك در زمان عقد به محضردار ارائه شود.

5- بهتر است محضرخانه نزديك محل سكونت‌تان را در نظر داشته باشيد و از همين مكان برگه معرفي‌نامه بگيريد.




 
نشان عشق روي دستان شما

اين حلقه‌ها را  شما با هزاران اميد و آرزو در دست هم مي‌كنيد، پس در انتخاب اين حلقه‌ها دقت كنيد كه ديگر جايي براي پشيماني وجود ندارد. قديم‌ها كه هنوز حلقه‌ فلزي ساخته نشده بود هنگام مراسم ازدواج حلــقه‌هايي از گل بين عروس و داماد ردوبدل مي‌شد و بعدها براي ماندگار‌شدن اين رسم، اين حلقه‌ها از فلز استفاده شد و بعد از كشف طلا يعني گران‌بها‌ترين فلز، آن‌ها طلايي شدند.

  • حلقه‌هايي با يك رديف جواهر
اگر دوست داريد، حلقه‌تان ساده باشد اما در طراحي آن از سنگ‌ها و جواهرات استفاده شده باشد، مي‌توانيد از اين نمونه‌ها ديدن كنيد، اين حلقه‌ها در نهايت سادگي بسيار زيبا هستند و در انگشت دستان شما مي‌درخشند اما حواس‌تان باشد اين سنگ‌ها به‌خوبي به حلقه‌تان چسبيده يا به‌اصطلاح سوار كار شده باشند تا به‌راحتي از حلقه‌ جدا نشوند چون كم شدن هر كدام از اين سنگ‌ها علاوه‌بر كم‌كردن زيبايي حلقه از قيمت آن هم كم مي‌كند.

  • هر گراني زيبا نيست
حتما حلقه‌ گران‌قيمت، زيبا نيست، تجربه ثابت كرده، زيبايي حلقه بستگي به طراحي آن دارد؛ گاهي يك حلقه ساده بسيار زيباتر از يك حلقه‌ گرانقيمت و پر از جواهري است كه در بازار وجود دارد.

  • زيبايي در سادگي است
خيلي‌ها علاقه به سادگي دارند، چون سادگي هيچ‌وقت قديمي نمي‌شود. حلقه‌ها مي‌توانند در عين سادگي طراحي‌هاي مختلفي داشته باشند. در ضمن بسياري از اين حلقه‌ها به يك تغيير كوچك، طراحي‌شان براي خانم‌ها و آقايان فرق مي‌كند و مي‌توان آن‌ها را به‌صورت يك جفت مشابه خريداري كرد.

  • چشم‌ها را خيره مي‌كند
در بعضي حلقه‌ها چند رديف جواهر استفاده شده يا يك سنگ درشت وسط آن قرار گرفته، تنوع اين مدل‌ حلقه‌ها بسيار زياد است و شما مي‌توانيد براي خود و همسرتان از شكل‌هاي مشابه استفاده كنيد.  در كنار اين سنگ‌ها مي‌توانيد از سنگ‌هاي رنگي هم مطابق با سليقه‌تان استفاده كنيد.

  • حلقه‌هاي ماندگار
اين حلقه‌ها سال‌هاي سال همراه شما هستند و در انگشتي قرار مي‌گيرند كه براساس افسانه‌ها ارتباط مستقيمي با قلب و عواطف انسان دارد، پس باز هم تاكيد مي‌كنيم كه در انتخاب دقت كرده و زماني را براي ديدن نمونه‌هاي مختلف حلقه صرف كنيد. اگر دوست داريد، در حلقه‌تان از سنگ‌هاي گران‌قيمت استفاده شود حتما دقت كنيد كه سنگ‌ها اصل باشند چون تشخيص اصل بودن اين جواهرات كار مشكلي است و نياز به تخصص دارد. بهتر است اگر از اين نوع حلقه‌ها مي‌خريد براي راحتي خيال‌تان يك جفت حلقه ساده هم بخريد و فقط در مهماني‌ها و مكان‌هاي خاص آن را به دست كنيد.  هر نوع حلقه‌اي كه انتخاب مي‌كنيد هنگام سفارش مي‌توانيد بخواهيد كه نام و تاريخ ازدواج‌تان را درون آن بتراشند. اين يادگاري مي‌تواند هميشه اين روز را به شما يادآوري كند.

  • خيابان‌هاي طلايي را بشناسيد
در ميان تمام كالاهايي كه براي مراسم عروسي خريداري مي‌شوند اين حلقه‌هاي شما هستند كه به احتمال خيلي زياد سال‌هاي سال باقي مي‌مانند پس براي خريد از مراكز و مغازه‌هاي معتبر و نام آشنايي خريد كنيد كه در اين زمينه نام درخشاني دارند. در تهران بعضي از خيابان‌ها بورس فروش طلا و جواهر هستند و شما مي‌توانيد با صرف چند ساعت از وقت‌تان طلا و جواهر موردنظرتان را پيدا كنيد از اين خيابان‌ها مي‌توان به خيابان كريم‌خان زند، گاندي، ميدان مادر و پاساژ 12 فروردين واقع در بازار بزرگ فروردين اشاره كرد. 

در مورد قيمت طلا به هيچ عنوان نمي‌توان قيمت پايه يا حتي حدودي نظر داد چون دركل در اين زمينه با بازار پر نوساني روبه‌رو هستيم. حواس‌تان باشد كه طلاي سفيد را به‌عنوان پلاتين خريداري نكنيد.چون كه قيمت پلاتين‌، 2برابر طلاي سفيد است و گاهي همين طلاي سفيد، آب طلاست و جنس آن طلا نيست. براي داماد معمولا حلقه‌هاي پلاتين انتخاب مي‌شود. در مورد نگين‌هاي روي حلقه يا در اصطلاح همان جواهري كه روي حلقه كار مي‌شود هم دقت داشته باشيد تعداد مهم نيست بلكه كيفيت آن و در واقع ابعاد و اندازه مهم‌تر است.معمولا برليان‌هاي درجه يك را خيلي خرد و ريز كار نمي‌كنند، هرچه كيفيت پايين‌تر باشد ريز‌تر و خرد‌تركار مي‌شود. باگت، ماركيز، يخي و...عنوان‌هايي است كه براساس كيفيت، قيمت و ابعاد به جواهرات داده مي‌شود و با همين عنوان هم فروخته مي‌شوند.




 
قابي براي 2 نفر

با هر بودجه‌اي مي‌توانيد يك آينه و يك جفت شمعدان زيبا را مهمان سفره عقد و بعد خانه‌تان كنيد.  به اين نكته توجه داشته باشيد كه جداي از علاقه‌تان به انواع نقره‌اي، كنسولي و... فضاي زندگي‌تان خريد آينه و شمعدان را تحت‌تاثير قرار مي‌‌دهد.

  • بسته به سليقه شما
آينه و شمعدان از آن اقلامي است كه در سفره عقد به چشم مي‌آيد بنابراين چشم و هم چشمي در خريد آن زياد است اما اگر اهل چشم و هم‌چشمي ‌نیستيد، مي‌توانيد آینه و شمعدان‌های مدرني را که حداکثر 100هزار تومان قیمت دارند، انتخاب کنيد. البته آينه و شمعدان انواع مختلفي داشته و در حال حاضر نقره آن طرفدار بيشتري دارد چون علاوه بر زيبايي، قيمتي هم هست و وجود اين اشياي قيمتي به فضاي خانه زيبايي خاصي مي‌دهد.

  • تناسب  را رعايت كنيد
 اگر خانه‌تان به اندازه كافي جا دارد بد نيست به فكر آينه و شمعدان كنسولي باشيد چون حتما به اندازه كافي جا داريد كه از آن يك دكور زيبا بسازيد و آينه آن را به شكل قدي استفاده كنيد اما اگر از نظر فضا در مضيغه هستيد بهتر است به فكر انواع كوچك‌تر و روميزي باشيد.

  • نقره‌اي‌هاي محبوب
قيمت انواع نقره در سايز معمولي از 300هزار تومان شروع مي‌شود و با بزرگ‌تر شدن ابعاد آن و مقدار نقره‌اي كه در آن به كار رفته، افزايش مي‌يابد. 

البته انواع آينه و شمعدان كه فقط روكش نقره (سيلور) دارد نيز در بازار موجود است كه قيمت آن پايين‌تر و به صرفه‌تر است. 

اگر نمي‌‌خواهيد اصلا سمت نقره برويد، انتخاب‌هاي ديگري هم داريد؛ انواع برنز، فلزي و كريستال مي‌توانند انتخاب‌هاي مناسبي باشند. 

  • آينه‌هاي بزرگ
مزيت آينه و شمعدان كنسولي اين است كه مي‌توانيد آينه‌اش را به‌صورت قدي روي ديوار نصب كرده و به اين ترتيب كاركردش را زياد كنيد. اگر فكر مي‌كنيد بهتر است سراغ آينه شمعدان سيلور برويد، بد نيست سري به فروشگاه سلوين بزنيد. اين فروشگاه در ميدان شوش، پاساژ الغدير،  طبقه همكف واقع شده است. به اين ترتيب با يك تير چند نشان مي‌زنيد، هم لوازم خانگي‌تان را مي‌خريد، هم به آينه و شمعدان دلخواه‌تان مي‌رسيد. 

  • لاله‌هاي زيبا
لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمي ‌سلیقه، مي‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد. ابتكار ديگر اين است كه به جاي شمعدان از لاله‌هاي زيبا كه قدمتي طولاني در خانه‌هاي ما دارند استفاده كنيد. به اين ترتيب لاله‌ها مي‌توانند روي ميز ناهارخوري شما جلوه‌اي زيبا داشته باشند.

  • بهتر است سفارش ندهيد
حواس‌تان باشد همان چیزی را که آماده است بخرید، نه این‌که سفارش دهید تا برای‌تان بسازند. تجربه نشان داده، سفارش‌ها معمولا باب طبع مشتری ساخته نمي‌شوند و بيشتر سليقه سازنده است تا مشتري. اگر آينه و شمعدان را سفارش بدهيد، از آنجا كه مبلغ را تمام و کمال پرداخته‌‌اید مغبون مي‌شوید و باید قید پولی را که از جیب‌تان رفته بزنید و تا هميشه آینه و شمعدانی که به سلیقه‌ سازنده ساخته شده، آینه دق‌تان شود.

  • به كجاها سر بزنيد؟
برای خرید آینه و شمعدان، خیابان مخبرالدوله‌ تهران به شما حق انتخاب بيشتری مي‌دهد. در این مرکز خرید، آینه و شمعدان از 20هزار تومان به بالا، در طرح‌ها و جنس‌های گوناگون در دسترس هستند.

بازار تهران يكي ديگر از جاهايي است كه مي‌توانيد به راحتي در آن آينه و شمعدان مورد نظرتان را با قيمتي كه درنظر گرفته‌ايد، پيدا كنيد.
عتیقه‌‌فروشی‌های بالای شهر هم آینه و شمعدان‌هایی دارند که طرح‌ها و قیمت‌های‌شان، هوش از سر آدم مي‌پراند. اگر وسع مالي داريد گاه بايد تا 20میلیون تومان برای خرید از این آنتیک‌‌فروشی‌ها کنار بگذاريد؛ نمونه اين آنتيك فروشي‌ها در راسته خيابان شريعتي زياد است و كافي است سري به اين خيابان بزنيد تا انواع آينه و شمعدان را در آن ببينيد. اگر با يكديگر به اين نتيجه رسيديد كه آينه و شمعدان نقره بخريد بهتر است سري به گالري نقره كامران بزنيد؛ اين گالري كه در خيابان شريعتي مركز تجاري نگين قلهك است ويژگي‌اش ارائه بي‌واسطه نقره است. اين گالري مي‌تواند با وزن سبك و در نتيجه قيمت مناسب يك آينه و شمعدان زيبا در اختيار شما قرار دهد. قيمت آينه و شمعدان‌هاي اين گالري از 370 هزار تومان شروع و بسته به بودجه شما گران‌تر مي‌شود. 




 
سفره عشق، سفره نان و بادام  و گردو

اگر نسبت به مراسم عقد، كلي‌تر نگاه مي‌كنيد و نمي‌خواهيد به تنهايي فقط براي سفره عقد هزينه كنيد، زماني كه براي بستن عقد قرارداد با سالن و... مي‌رويد كار چيدمان و ميوه‌آرايي و گل‌آرايي سفره عقد‌تان را هم به همان مجموعه بسپاريد.

  • 8 نماد، 8نشانه
 سفره عقد 8 جزء اصلي و هميشگي داشته و بنا به سليقه شما و مجري طرح چند جزء فرعي نيز دارد كه هر كدام از اين اجزا معاني و نمادهاي خاص خودش را دارد. گردو، بادام، فندق، نان سنگك، نقل، اسپند، تخم‌مرغ و البته كلام الله مجيد اين‌‌ها يك سفره عقد به ياد‌ماندني را شامل مي‌شود.  درخت گردو به‌دليل عمر طولاني كه دارد نماد افزايش طول عمر عروس و داماد است. بادام و فندق هر كدام ميوه‌هاي بهشتي هستند كه نماد تداوم نسل و نوه‌دار شدن است. نان سنگك نشانه بركت و رزق و روزي است. اسپند براي دورشدن چشم بد از اين پيوند است تا عروس و داماد از آسيب‌ها در امان باشند، نقل و شاخه نبات، شيريني براي شروع پيوند زناشويي است، تخم‌مرغ نماد توليد و به‌اصطلاح بچه‌دار شدن است و قرآن كريم نشانه‌اي از تاكيد  وصلت از سوي خداوند و براي محكم‌شدن پايه‌هاي ازدواج است.

  • مدرن‌ترها
اين اواخر بيشتر عروس‌خانم‌ها سبك چيدن سفره عقد‌هاي مدرن را مي‌پسندند. اين نوع سفره عقد به 2 روش چيده مي‌شود. اگر براي چيدن سفره عقد مدرن هزينه كرده‌‌ايد، قسمت پايه كار را با آب و آينه انتخاب كنيد. در اين روش هيچ ظرفي براي چيدن 8 جزء اصلي نيست و طراحي اصلي سفره براساس شمع و گل است. اما اگر براي سفره عقد هزينه كمتري را كنار گذاشته‌ايد، معمولا پارچه حرير و سفيد رنگ به جاي آينه براي اساس كارتان انتخاب مي‌شود. اما تزئينات داخل سفره با گل‌ و شمع است. 

  • درست انتخاب كنيد
اگر براي انتخاب سفره عقدتان به مراكز مربوطه مراجعه مي‌كنيد، حتما قبل از هر چيزي نمونه كارهاي‌شان را ببيند و دقيقا همان چيزي كه مدنظر داريد را انتخاب كنيد، اصلا خجالت نكشيد، بهتر آن است كه قبل از روز برگزاري مراسم آن كاري كه مدنظر داريد را انجام دهيد تا  در روز برگزاري مراسم‌تان، خدايي نكرده توي ذوق‌تان نخورد!

  • سنتي مي‌خواهيد يا كلاسيك يا مدرن؟
حالا كه با اجزاي اصل و فرعي اين سفره پربركت آشنا شديد، ‌نوبت به انتخاب و نشان‌دادن سليقه براي گزينش اين سفره رنگين است. اگر سري به مراكز چيدن سفره عقد زده باشيد با انواع چيدمان‌ها و... شايد سرگردان شده‌ يا ممكن است قدرت انتخاب‌تان پايين بيايد. ولي لازم است بدانيد هر چقدر هم با تنوع نوع چيدن روبه‌رو شويد باز هم مدل‌هاي مختلف وجود دارد. به تازگي 3 نوع سفره عقد چيده مي‌شود: سنتي، كلاسيك و مدرن.

  • يك سفره باشكوه
 اگر هم پول بيشتري مي‌دهيد و هم دوست داريد سفره عقدتان خاص‌تر و متفاوت‌تر از بقيه چيده شود، نمونه كار افرادي كه تخصص چيدن سفره عقد و گل‌آرايي دارند را ببينيد و نسبت به سليقه و هزينه‌اي كه براي سفره عقد درنظر گرفته‌ايد، گزينه مربوط را انتخاب كنيد.

  • شمع و گل و آينه
در بالاي سفره عقد و روبه‌روي عروس و داماد آينه‌ و شمعدان مي‌گذارند تا در زمان جاري شدن خطبه عقد، عروس و داماد به هم نگاه كنند و دل‌هاي آنها نسبت به هم صاف و درخشنده شود. شمع و شمعدان سمبل روشنايي و گرمي در پيوند است. كله قند نماد باريدن شادي و خوشي بر سر عروس و داماد بوده كه در زمان جاري شدن خطبه عقد معمولا خانم‌هاي خوشبخت پارچه‌اي سفيد و حريري بر سر عروس و داماد مي‌گيرند و بر سر آن‌ها قند مي‌سايند. عسل، نماد شيرين‌كامي است كه بعد از خواندن خطبه عقد عروس و داماد در دهان هم مي‌گذارند و قول مي‌دهند تا در زندگي تلخي‌ها را پشت سر بگذارند و شيريني‌ها را با هم تقسيم كنند.

  • گندم و برنج براي  سنتي‌ها
براي تزئين و چيدن سفره عقد سنتي معمولا از گندم، برنج، ظروف نقره و سفال و گاهي حنا و ترمه براي تزئينات استفاده مي‌شود‌ اما نوع گل‌آرايي سفره بنا به سليقه و هزينه‌اي كه حاضر هستيد پرداخت كنيد، تزئين مي‌شود.

  • سفره را پرگل كنيد
انتخاب گل‌آرايي و نوع گل سفره عقد هم باز به سليقه و هزينه‌اي كه كنار گذاشته‌ايد برمي‌گردد. قراردادي كه با مجري طرح مي‌بنديد شامل هزينه اجاره حمل‌ونقل براي يك روز، ميوه‌آرايي، ‌گل‌آرايي و شيريني سفره عقد است كه شامل توت‌ مارسيپان و باقلواست. اگر نمي‌خواهيد براي سفره عقد هزينه‌ زيادي  بكنيد قسمت گل‌آرايي را از سفره فاكتور نگيريد، بهتر است گل‌هاي ارزان‌تر انتخاب كنيد تا طراوت سفره عقد‌تان از بين نرود، آن‌وقت مي‌بينيد كه هزينه اجاره سفره عقد معقولانه مي‌شود.

  • سفره‌هاي كلاسيك با مجسمه  آنتيك
اگر دوست داريد سفره عقدتان به سبك كلاسيك چيده شود و رنگارنگ باشد دقت كنيد كه 8 جزء اصلي را در ظروف مجسمه‌اي، برنز يا ظروف آنتيك و كريستال‌هاي رنگي مي‌چينند و بيشتر شبيه سبك‌هاي عربي با پارچه‌هاي رنگين است. 

  • با قيمت‌ها آشنا شويد
اگر تمايلي نداريد كه همراه دوستان يا آشناياني كه كمي سليقه و البته آشنايي هم به اصول سفره‌آرايي دارند، سفره عقدتان را آماده كنيد بايد حداقل 100‌هزار تومان براي اين كار كنار بگذاريد. اين مبلغ در واقع براي ساده‌ترين سفره‌اي است كه مي‌توانيد سفارش دهيد و در واقع شما فقط بابت كرايه ظروف خالي اين سفره هزينه مي‌كنيد و بايد با هزينه‌اي بيشتر و البته سليقه خودتان ظروف را پر كنيد، مثل تهيه ميوه، شيريني، اسپند، بادام و.... در بازار نبايد خارجي‌ها را ناديده گرفت. براي مثال خانم‌هاي ژاپني هستند كه در يكي از سالن‌هاي معروف، بابت هر سفره عقدي كه تزئين مي‌كنند 5 ميليون تومان دستمزد مي‌گيرند و ويژگي و نقطه تمايز كار آن‌ها اين است كه تمام ظروف مورد نظر نقره بوده و همه لوازم داخل سفره هم از شمع‌هاي دست‌ساز درست شده است. البته اين خانم‌ها منو‌هاي ديگري هم براي سفره آرايي عقد دارند براي مثال سفره ميوه، سفره تمام طلا، سفره ايراني تمام فيروزه و نقره و سفره مدرن تماما از ظروفي كه با سنگ شوارتزكف ساخته شده‌اند.در اين ميان مزون‌ها و گالري‌هايي هستند كه با حدود قيمت 400 تا 800 هزار تومان سفره‌اي زيبا، شكيل و مناسب به شما ارائه مي‌دهند. اين هزينه شامل نقل و انتقال سفره و لوازم قبل از شروع مراسم و پس از اتمام آن است، پر كردن ظروف با ميوه، شيريني، اسپند و...گل‌آرايي مناسب كنار و داخل سفره است و همچنين ارائه هديه عقد براي مهمانان و سرو نان، پنير و سبزي كه يكي از سنت‌هاي سفره عقد ايراني است.




 
شايد اين مهم‌ترين بخش باشد

معناي كترينگ به زبان عامه يعني موسسه و شركتي كه برگزاري مجالس و مهماني‌هاي شما را بر عهده دارد. چنين مجموعه‌هايي از ابتدايي‌ترين كار‌هاي مجالس را بر عهده مي‌گيرند تا اجراي آخرين مرحله يعني پذيرايي و بدرقه نهايي مهمانان. اگر قصد انتخاب يك كترينگ مناسب براي برگزاري يك مجلس عروسي را داريد، نكات ريز برگزاري اين مراسم را فراموش نكنيد. در اين‌جا فهرست مواردي كه بايد بدانيد و به موسسه انتخابي‌تان اعلام كنيد براي‌تان مي‌شماريم.

  • كجا عروسي بگيريم؟
مكان برگزاري مراسم را خودتان تعيين كنيد. يعني مشخص كنيد، مي‌خواهيد اين مهماني را در ساختمان اصلي برگزار كنيد يا در حياط مجتمع يا هر مكان ديگر. اين نكته به اين دليل اهميت دارد كه اجرا‌كنندگان مراسم بايد محيط را براي برگزاري به بهترين شكل تزئين و آماده كنند.

  • فهرست ذخيره مهمانان
 تعداد مهمانان‌تان را قبل از سفارش غذا، ميز و صندلي و... تعيين كنيد. فراموش نكنيد، هميشه تعدادي مهمان رزروي هم داشته باشيد. منظور اين است كه هميشه روي تعداد ثابتي مهمان حساب نكنيد. اين احتمال را بدهيد كه تعدادي از دعوت شده‌ها به دلايل مختلفي نتوانند در مراسم شما شركت كنند، به همين دليل در كنار فهرست اصلي مهمانان، فهرست جايگزيني تهيه كنيد تا درصورت بروز هر مشكل براي مهمانان اصلي بتوانيد بدون كمترين اتلاف زماني، مهمانان رزرو را جايگزين كنيد.

  • شوراي مزه برگزار كنيد
 غذا‌هاي  شام عروسي را تعيين كنيد. يعني قبل از اين‌كه سفارش غذا بدهيد منو غذايي موسسه برگزار‌كننده را به دقت مطالعه كنيد. بهتر از مطالعه اين است كه اين غذاها را امتحان كنيد. يعني يك بار بدون آن‌كه مسئولان اين موسسه متوجه شوند و به‌صورت كاملا نامحسوس از انواع غذاهايي كه مي‌خواهيد يك پرس سفارش دهيد. با افراد با تجربه و كساني كه در اين امر صاحب‌نظر هستند، شوراي مزه برگزار كنيد تا خوب و بد هر نوع غذا را بتوانيد تشخيص دهيد. براساس همين نظر سنجي مي‌توانيد بهترين‌ها را انتخاب كنيد.

  • هرچه شما بخواهيد
يكي از ويژگي‌هاي اين موسسات اين است كه از فرش قرمز جلو پاي مهمانان تا چراغاني و تزئين سقف و ديوار همه را به‌عهده مي‌گيرند. پس بهتر است شما در آلبوم نمونه كار‌هاي آن‌ها دنبال چيزي بگرديد كه باب ميل‌تان باشد. اگر هم ايده جديدي داريد به مجريان برنامه اعلام كنيد شايد آن‌ها هم استقبال كنند.

  • كميت، كيفيت و قيمت
اگر مراسم‌تان را در يك سالن برگزار مي‌كنيد مطمئنا يكي از ملاك‌هاي انتخاب مكان برگزاري، كيفيت و قيمت سرويس‌هايي است كه به مهمانان‌تان ارائه مي‌دهد.

توجه داشته باشيد اين قيمت‌ها شامل ورودي سالن به تعداد مهمانان، پذيرايي بدو ورود، پذيرايي در طول زمان مراسم، شام و دسر مي‌شود.

در بين سالن‌هاي مناسب و پر مشتري كمترين منويي كه شامل همه موارد مي‌شود البته به غير از ميوه و شيريني كه جداگانه بايد تهيه شود و در اختيار سالن قرار بگيرد، منوي 45‌هزار توماني سالن پذيرايي حوالي خيابان سهروردي است كه شامل چاي هنگام ورود، جوجه كباب با برنج و باقالي‌پلو، سالاد، نوشابه و ژله براي شام است.

شما بايد اين هزينه را براي هر نفر در نظر بگيريد و سرو غذا با اين تعداد هم به صورت نفري و روي ميز است. 

در نمونه‌هاي ديگر از سالن‌هاي معروف‌تر و شناخته شده‌تر بايد گفت، تعداد مهمان در اين سالن‌ها بايد سقف مشخصي داشته باشد براي مثال كمتر از 300 نفر را قبول نمي‌كنند. منوي شماره يك كه شامل 4 نوع غذا، 2نوع دسر، 2 نوع سالاد و نوشيدني مي‌شود با نفري 80هزار تومان آغاز مي‌شود و با افزايش غذاهاي منو، دسر‌ها و سالادها همچنين تفكيك غذا‌ها به ايراني، فرنگي، دريايي و....تا 350 هزار تومان بابت هر نفر نيز مي‌رسد. اگر مراسم شما خارج از سالن و در باغ‌هايي برگزار مي‌شود كه مجري مراسم عروسي هستند اين خدمات كمي متفاوت مي‌شود مثل سفره خانه سنتي، پخت شيريني در طول مراسم، چاي و قليان كه با احتساب هزينه شام و ميوه براي هر نفر مهمان از 60هزار تومان شروع مي‌شود و در نمونه‌هايي تا 300‌هزار تومان هم افزايش پيدا مي‌كند. در ضمن در اين نوع برگزاري هزينه محل برگزاري جداگانه دريافت مي‌شود.

  • پذيرايي كنندگان
 انتظار نمي‌رود شما به‌عنوان ميزبان با سيني شربت و چاي از تك‌تك مهمانان‌تان پذيرايي كنيد. براي اين كار بهتر است، نيروي خدمات را از اين موسسات درخواست كنيد. خانم‌ها و آقايان جوان خوش پوش و حرفه‌اي شاغل در اين موسسات از مهمانان شما به بهترين شكل پذيرايي مي‌كنند تا شبي رويايي را تجربه كنيد.

  • ارتباط برقرار است
مجريان برگزاري مراسم از 2 يا 3 روز قبل، هرازگاهي مهمان شما خواهند بود. اين افراد با بازديد‌هاي كارشناسي خود از مكان برگزاري مراسم، تمامي لوازم مورد نياز را در فهرستي به شما اعلام مي‌كنند تا درصورت موافقت شما براي اجاره، سفارش يا خريد با نظر شما هماهنگ باشند.

  • عقد يا عروسي؟
 دليل اصلي برگزاري مراسم بايد به موسسه اعلام شود يعني آن‌ها بايد بدانند براي مجلس عقد و عروسي آماده باشند يا نامزدي و بله برون. اين موضوع مهم است چون هر كدام از اين مراسم‌ها غير از دامنه مشتركي كه موجود است ريزه‌كاري‌هايي دارند كه افراد با تجربه مي‌توانند در اختيار شما قرار دهند.
 
  • اهميت تميز بودن
به‌دليل برگزاري مراسم‌هاي متعدد گاهي پيش مي‌آيد ظروف خيلي خوب شسته نشده باشند. پس، از اجرا‌كنندگان مراسم بخواهيد همه ظروف و لوازمي كه براي پذيرايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد را در مكان برگزاري مراسم بشويند تا حين برگزاري به مشكلي برنخوريد كه موجب ناراحتي يا رنجش خاطر شما شود.

  • شيريني با خودتان
تهيه ميوه و شيريني نيز مي‌تواند بر عهده موسسه برگزاركننده باشد ولي پيشنهاد مي‌كنيم زحمت اين كار را خودتان بكشيد چون شما ذائقه مهمانان‌تان را و سليقه خوراكي آن‌ها را بهتر مي‌دانيد. در ضمن با به اندازه تهيه كردن شيريني و ميوه مي‌توان در هزينه‌ها كمي تعادل ايجاد كرد. شست‌و‌شوي ميوه هم مي‌‌تواند با نظارت شما صورت بگيرد.

  • كليد هاي طلايي يك مراسم موفق
1- فراموش نكنيد موسسات برگزار‌كننده مجالس، خدمات متفرقه زيادي ارائه مي‌دهند از بادكنك آرايي گرفته تا اجاره كردن هلي‌كوپتر و كالسكه طلايي و ليموزين. شما اندازه جيب و موجودي حساب بانكي‌تان را مي‌دانيد نه آن‌ها. پس با حساب و كتاب جلو برويد.

2- باور كنيد خدمه و مجريان اصلي مراسم از رسم و رسوم خانوادگي و قومي شما بي‌خبرند. پس دليلي ندارد آن‌ها همانطور رفتار كنند كه شما عادت داريد يا مي‌خواهيد. اگر رسم ويژه‌اي داريد و مي‌خواهيد اجرا كنيد، بهتر است قبل از برگزاري و طي يك جلسه توجيهي آن‌ها را آگاه كنيد.

3- درنظر داشته باشيد هر آنچه شما بخواهيد و سفارش داده باشيد، براي مهمانان‌تان سرو مي‌شود پس وسط مراسم بي‌مقدمه  نخواهيد براي‌تان قليان سرو كنند يا بستني و فالوده سنتي بياورند. قبل از آمدن مهمانان فكر همه چيز را بكنيد.

4- غير از داخل سالن، فكري هم براي خارج از محل برگزاري مراسم داشته باشيد. مهمانان‌تان با ماشين مي‌آيند نه پاي پياده، پس فكر جاي پارك را هم بكنيد. مي‌توانيد براي اين موضوع با همسايه‌ها و ديگر اهالي كوچه و محله صحبتي داشته باشيد و از قديم گفته‌اند «جنگ اول به از صلح آخر.» اگر همسايه‌ها در جريان مراسم شما باشند شك نكنيد با شما همكاري مي‌كنند. شما هم مي‌توانيد روز بعد با كمي شيريني يا چند شاخه گل محبت شان را جبران كنيد.

  • قديمي‌هاي شناخته شده
در امر برگزاري مجالس، موسسات و برند‌هاي قديمي وجود دارند كه گاهي چند نسل از يك خانواده را به خانه بخت فرستاده‌اند. شايد بد نباشد از موسسات تازه تاسيسي كه فقط رنگ و لعاب دارند، بگذريد. قريشي، هاني، طريقت و چند نام ديگر تاريخ سازان و پيشكسوتان برگزاري مجالس در تهران هستند كه قديمي‌ها آن‌ها را خيلي خوب مي‌شناسند و به نسل‌هاي بعدي معرفي مي‌كنند.
درنظر داشته باشيد شايد، نرخ پيشنهادي اين موسسات معتبر كمي با ديگر مجريان مراسم تفاوت داشته باشد ولي مطمئن هستيد كه مراسم خوب، با شكوه و شايسته برگزار مي‌شود و در ذهن‌ها خواهد ماند. 




 
مهم‌ترين لباسي كه در عمرتان مي‌پوشيد

شكي نيست لباس عروس تاثير زيادي در زيبايي و جلوه عروس مي‌گذارد و شكي هم نيست كه بيشتر لباس‌هاي عروس با زرق‌وبرق‌شان دل عروس خانم‌ها را مي‌برند. آيا همين كه يك لباس زيبا باشد كافي است؟ مسلما نه. شما با توجه به ظاهرتان بايد دست به انتخاب بزنيد. در اين گزارش توصيه‌ها و راهنمايي‌هاي مزون‌داران و طراحان با تجربه لباس عروس را مي‌خوانيد تا انتخاب‌تان، شما را به يك عروس زيبا تبديل كند.

  • مهم‌تريk

دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 9:54 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 تشریفات سفیر با تخفیفات ویژه

مجالس خود را با بالاترین کیفیت برگزاری وهمچنین با بهره گیری متنوع ترین منوها با قیمتی مناسب از ما بخواهید.

 





 
k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 خدمات حرفه ای dj دی جی ،نورپردازی و موزیک مجالس ، صدا برداری

اجرای خدمات حرفه ای و بی نظیر موزیک مجالس . 
صدا برداری و نور پردازی 
نور پردازی حرفه ای 
dj 
با قیمتی مناسب0000
ا مناسب با بودجه شماشما... 
دیدن نمونه کار = قرارداد
dj حرفه ای از 
مزیت های DJ نسبت به گروه های زنده: 
قابلیت اجرای تمام موزیک های روز 
گرفتن فضای کمتر از محل برگزاری مراسم 
انرژی و هیجان بیشتر 
هزینه کمتر کلیه خدمات مجالس را به ما بسپارید

تشریفات سفیر ارایه دهنده کلیه خدمات برگزاری مجالس در بهترین تالارها و باغسراها،دارای منوی  غذایی متنوع در شکیل ترین ظروف پذیرایی،خدمات گل ارایی ماشین عروس،مزون و لباس عروس،بهره گیری از بهترین سالن های زیبایی برای عروس و گریم تخصصی،داماد کارت دعوت،فیلمبرداری و عکسبرداری با پیشرفته ترین دوربین های (HD)ودارای آتلیه ویژه،گل ارایی مجالس،تزیین ویژه میز شام و سفره ارایی،شمع ارایی،تزیین سفره عقد،بادکنک ارایی مجالس،معرفی برای خرید جهیزیه،پیگیری وام ازدواج،دسته گل عروس،ارایه موسیقی و...تمامی خدمات را با خیال اسوده به ما بسپارید.

 

 


k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 9:44 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 





اجاره نور و باند

اجاره نور و باند
 
k


دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 9:18 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 باغ جایگاه جایگاه


نمادهای سفره عقد
قرآن مجید و جانماز: نشانه ایی از تأیید وصلت و پایبند بودن به ذات پروردگار. آينه و شمعدان: زلالی، روشنايي و گرمي پيوند. نبات: به عنوان شيريني دوران زندگي است. نان و پنير و سبزي: براي بركت زندگي و وسعت روزي. عسل: شيرين كامي يكديگر. تخم مرغ: نمادي از توليد و تداوم نسل است. سكه: افزايش رزق و روزي عروس و داماد. گردو:نماد افزايش بقاي عمر عروس و داماد. بادام: بادام را به نيت نوه دار شدن مي دانند. سيب سرخ: برخورداري عروس و داماد از همه مواهب رنگارنگ و نعمت هاي طبيعي خداوند.گل: گل نشاني از طراوت و شادابي است كه نماد عشق و محبت است. GetBC(677);

دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 8:57 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 عروس و داماد ها، می توانند قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب آتلیه عکاسی، آرایشگاه، لباس عروس، تالار، گل فروشی و دیگر خدمات، به وب سایت ما مراجعه کنند!


در وب سایت ما افرادی که به هر طریقی در زمینه مجالس عروسی و خدمات مربوطه فعالیت می کنند (آتلیه ها و آرایشگاه هاْ رستوران دارها و...)، یک صفحه اختصاصی داشته که در این صفحه به راحتی می توانید خدمات قابل ارائه و نمونه کارهایشان را دیده و نیز از تخفیفات ویژه این مراکز خدماتی که وبسایت حاضر برایتان فراهم می کند برخوردار شوید.

در این روش دیگر لازم نیست که برای برپایی مراسم ازدواج به مناطق مختلف شهر رفته و فقط از طریق این وب سایت می توانید خدمات مورد نیازتان را با کمترین قیمت و بیشترین قدرت مقایسه برگزینید.



خدمات موزیک مجالس

اجرای حرفه ای موزیک زنده, ارکستر, دی جی DJ به همراه صدا و نور پردازی حرفه ای- با نمونه کار

ارایه موزیک برای مراسم عروسی- عقد- مراسم بعد از تالار-نامزدی-تولد و...

اجرای موزیک با بهترین سیستم های صدا و نورپردازی های روز دنیا

سال ها تجربه ی ما تضمین کار شماست .

شب رويايي و به ياد ماندني را با کمترين هزينه و بهترين کار براي شما

سال ها تجربه و اجرای حرفه ای موزیک زنده, ارکستر, دی جی (DJ)به همراه صدا و نور پردازی حرفه ای

مخصوص مجالس عروسی ، نامزدی و تولد, مراسم عقد - جشن تولد - ختنه سوران و تالارها و جشن مهدکودک ها و مدارس و ...

دی جی حرفه ای خانم جهت اجرا در مراسم های مخصوص بانوان با قیمتهای استثنائی و تجهیزات حرفه ای

  هدف ما رضایت و شادمانی شماست.
k


یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

عکسهای الناز حبیبی به همراه بیوگرافی

 

الناز حبیبی

 

بیوگرافی الناز حبیبی

ملیت :ایران
تولد:۲۱ مرداد ۱۳۶۷
تهران، ایران
سال‌های فعالیت: ۱۳۷۸ – اکنون

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران است. در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده، او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده.

بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم‌هایش وی را انتخاب می‌کنند و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال می‌کند.الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کردو همچمنین  در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا نقش آفرینی کرد.

فیلم شناسی
فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)

سریال‌ها
روزگار قریب (۱۳۸۶)
فاصله‌ها (۱۳۸۹)
پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰)
سی امین روز (۱۳۹۰)
تا ثریا (۱۳۹۰)
لبه آتش (۱۳۹۰)
فراموشی (۱۳۹۱)
دودکش (۱۳۹۱)
به خاطر مونا (۱۳۹۱)

 

عکسهای الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

 

k


یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

تصاویر و بیوگرافی صدف طاهریان

 

صدف طاهریان

 

بیو گرافی صدف طاهریان

 

صدف طاهریان در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۶۷ به دنیا آمد . در فیلم های سینمایی پس کوچه های شمرون , سلام بر عشق و هیچ کجا هیچ کس بازیکرده است در تله فیلمهای دارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته است.

 

عکسهای صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان 

صدف طاهریان

 

k


یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

عکس-های-جدید-نیوشا-ضیغمی-کنار-همسرش-+-عکس

 

k


یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است .

Shila Khodadad

 

او دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد. ورزش های مورد علاقه ی شیلا خداداد والیبال و فوتبال است و تیم فوتبال مورد علاقه اش استقلال است و خود را یک استقلالی دو آتیشه می داند.شیلا خداداد به موسیقی هم علاقه ی زیادی دارد و یک گیتاریست موفق نیز هست.

شیلا خداداد به طور کاملا اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد، در سینما ما معروف است که مسعود کیمیایی به نوعی کاشف استعدادهای جوان است . این نکته جهت حضور ستارگان صاحب نامی که امروزه در سینمای ما جایگاه خاصی پیدا کرده اند ،کاملا هویدا است . تنها هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن دو نمونه از این سوپر استار های دهه اخیر سینمای ما بوده اند که با کلید طلایی کمیایی وارد دنیای اعجاب انگیز سینما شدند، بدون شک شیلا خداداد یکی از همین استعدادهای جوان است که بر خلاف ادعای بسیاری که علاقه مندی صرفشان را به تئاتر قلمداد می کنند و مدعی خوردن خاک صحنه هستند ،کارش را با بازی در فیلم های سینمایی شروع کرد ،بدون آن که پرونده ای از نقش های کوتاه در اپیزودهای تلویزیونی داشته باشد.

در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری کارگردان سریال ، خانم  شیلا خداداد در قالب یک دختر نجیب زاده هندی ایفای نقش کرد . بعد از سریال فوق العاده زیبای مسافری از هند بود که شیلا خداداد به طور کامل در میان مردم شناخته شد وبه اوج شهرت و محبوبیت رسید، در ادامه شیلا خداداد به سینما بازگشت .

Shila Khodadad2

ازدواج شیلا خداداد :

ماجرا از این قرار است که خانم شیلا خداداد که قصد عمل زیبایی بینی را داشته اند ، با توصیه و تعریف دوستان از یک دکتر به اسم فرزین سرکارات ، به ایشان مراجعه می کنند و طی رفت و آمد های عمل زیبایی بینی که بین جناب دکتر و خانم شیلا خداداد صورت می گیرد ، شناخت نسبی نسبت به هم پیدا می کنند و تصمیم به ازدواج می گیرند .

Shila Khodadad3

فیلم شناسی :

۱۳۹۰ – زنان ونوسی مردان مریخی ( کارگردان : کاظم راست گفتار ، در نقش : مرجان )
۱۳۸۸- زمهریر ( کارگردان :علی روئین تن )
۱۳۸۸- سن پترزبورگ ( کارگردان : بهروز افخمی ، در نقش : زهره )
۱۳۸۷- اخراجی ها ۲ ( کارگردان : مسعود ده نمکی )
۱۳۸۷- پسر تهرانی ( کارگردان : کاظم راست گفتار ، در نقش : جیران )
۱۳۸۷- پاتو زمین نذار ( کارگردان : ایرج قادری )
۱۳۸۷- پسر آدم، دختر حوا ( کارگردان : رامبد جوان ، در نقش : محبوبه )
۱۳۸۷- خیابان بیست و چهارم ( کارگردان : سعید اسدی )
۱۳۸۷- سایه وحشت ( کارگردان : عماد اسدی )
۱۳۸۷- یک اشتباه کوچولو ( کارگردان : محسن دامادی )
۱۳۸۵- سوغات فرنگ ( کارگردان : کامران قدکچیان ، در نقش : فرشته )
۱۳۸۴- آکواریوم ( کارگردان : ایرج قادری )
۱۳۸۳- ازدواج به سبک ایرانی( کارگردان : حسن فتحی ، در نقش : شیرین)
۱۳۸۱- قلب های ناآرام ( کارگردان : مجید مظفری)
۱۳۸۰- عیسی می آید ( کارگردان : علی ژکان )
۱۳۷۹ – آبی ( کارگردان : حمید لبخنده )
۱۳۷۸- اعتراض ( کارگردان : مسعود کیمیایی)

فرزاد فرزین متولد سوم تیرماه ۱۳۶۰، موسیقی حرفه ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره)  ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه‌های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود

Farzad Farzin

موسیقی

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت

بعد از شراره فرزاد کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ‌های  خود شروع کرد که متاسفانه توسط شخص یا اشخاصی که هویت آنها ناشناس ماند، به طور غیر رسمی منتشر شد. بعد از این مسئله، فرزاد سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم کننده‌ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند. شوک در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت . بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی مثل «فرزاد فتاحی» و «شهاب اکبری» آنها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش آلبوم ها خودنمایی می کرد

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین شروع به اجرای کنسرت هایی در سراسر کشور کرد که از جمله آنها می توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. فرزاد فرزین در سال‌های اخیر  تیتراژ برخی از برنامه‌های تلوزیونی از جمله «کوله پشتی» و «شب به خیر تهران»و برنامه ی با ما اینجا  را نیز اجرا کرده است. آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. او در این آلبوم با تنظیم کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرد . «شانس»، اسفند ماه ۱۳۸۸ عرضه شد و از همان  هفته اوّل با فروش  بسیار خوبی مواجه شد. فرزاد فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکارمخصوص ویژه برنامه تحویل سال نو اجرا شده بود ی «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه‌ای مخصوص برنامه آماده کرد. این قطعه در نوروز ۱۳۹۰ قطعه مخصوص ویژه برنامه تحویل سال نو اجرا شده بود فرزاد پس از موفقیت آلبوم شانس آلبوم جدید خود را استارت زد و  در این آلبوم با افرادی چون کوشان حداد ، انوشیروان تقوی همکاری کرده است . این آلبوم شلیک نام گرفت . فرزاد در فاصله ی بین آلبوم شانس و شلیک در دو آلبوم گروهی از جمله آلبوم خاص و آلبوم دلصدا حضور پیدا کرد و به گفته ی وی به احتمال قوی دیگر در آلبوم های گروهی حضور پیدا نخواهد کرد . فرزاد در چند سال اخیر کنسرت های بسیار متفاوت و خوبی با کارگردانی کیوان ملک مطیعی برگزار کرد که بسیار مورد توجه مردم و اهالی موسیقی قرار گرفت تا با این کار سطح کنسرت های موسیقی پاپ داخل کشور را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد

Farzad Farzin2

بازیگری

او چند سال پیش در فیلمی با نام «پسران آجری» به کارگردانی «مجید قاری زاده» حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را بر عهده داشت. وی در تله فیلمی به نام «دنیای محبوب» (ساخته ارسلان میر حسینی) نیز نقشی داشته است. او برای فیلم «سوپر استار» به کارگردانی «تهمینه میلانی» نیز آهنگ تیتراژ ساخته است.

آخرین کار سینمایی او «کنسرت روی آب» نام دارد که تازه فیلمبرداری شده است. قطعه هایی از این فیلم با همکاری گروه موسیقی پارس ریکوردز ( شاهین الماسی (Keyboard)، تیمور لک (Keyboard) فرشاد اسماعیل نژاد (Electronic Guitar) و محمود رامتین (Electronic Guitar) ) اجرا شده است.

موسیقی‌شناسی

آلبوم ها:

  • ۱۳۹۰: شلیک
  • ۱۳۸۸: شانس
  • ۱۳۸۷: شوک
  • ۱۳۷۹: شراره
  • تعقیب
  • تهدید

تک‌آهنگها:

  • بچه (ریمیکس)
  • دونه دونه (ریمیکس)
  • چیکه چیکه (با همراهی حامد حاکان)
  • راه من
  • به تومدیونم
  • هموطن
  • پشت صحنه زندگی
  • عیدت مبارک
  • بی تو
  • نفس بریده
  • میبخشمت
  • نفرین به جنگ
  • پنجره
  • عاشقت بودم
  • چتر شکسته
  • صبح سپید
  • کشتی صلح
  • پسران آجری
  • خلیج فارس
  • نم نم بارون
  • تو برگشتی
  • تو نزدیکی (با همراهی علی اصحابی و بهنام صفوی)
  • جام جهانی (با همراهی جمعی از خوانندگان)
  • یادته (با همراهی بابک تسلیمی)
  • ماه من
  • گریه کن
  • واسه آبروی مردمت بجنگ (باهمراهی محسن چاووشی)
  • لبه تیغ
  • امید جانم
  • ماه عسل
  • شوخی
  • نگرانتم

Farzad Farzin3

فیلم شناسی

۱۳۹۰: سگ های پوشالی (نویسنده و کارگردان: رضا توکلی)

۱۳۸۹: کنسرت روی آب

۱۳۸۵: پسران آجری

آلبوم جدید

آلبوم جدید فرزاد فرزین پس از محرم وصفر منتشر میشودکه شامل سه قطعه به زبان انگلیسی است و هدف از این کار را جهانی کردن موسیقی خود عنوان کرده است.

بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. با چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون)، زندگی به شرط خنده و… بازیگری را شروع کرد . بهنوش بختیاری دانش آموخته زبان فرانسه است و از سال ۷۵ به بازیگری روی آورد.

Behnoosh Bakhtiari

 

بهنوش بختیاری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران بدنیا آمد او در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است. پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری است. یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است،موسیقی مورد علاقه ی او کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد و اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و کار خطاطی را بسیار دوست دارد به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد اما اصلا نمی تواند شعر بگوید ، بسیار با سلیقه و منظم است.

Behnoosh Bakhtiari2

فیلم‌شناسی

سینمایی

  • (۱۳۹۱) پنج ستاره، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۱) تو و من، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۱) عملیات مهد کودک، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۰) بازگشت به آینده، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۰) ساعت شلوغی، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۰) آژانس ازدواج، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۰) عروسک، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۰) دلقک‌ها، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) دو برادر، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) هر چی خدا بخواد، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) اخراجی‌ها ۳، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) ورود زنده‌ها ممنوع، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) قبرستان غیرانتفاعی، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) داماد خجالتی، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۹) ما سه نفر، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) ازدواج در وقت اضافه، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) وفا ۲۰۱۲، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) از ما بهترون، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) حلقه‌های ازدواج، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) خواب فروش، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۷)شبانه روز، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۷) دو خواهر، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۷) زندگی شیرین، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۷) ده رقمی، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۶) کیش و مات، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۴) این ترانه عاشقانه نیست، به عنوان منشی صحنه
  • (۱۳۸۳) انتخاب، به عنوان منشی صحنه
  • (۱۳۸۲) مهمان مامان، به عنوان منشی صحنه
  • (۱۳۸۰) ساقی، به عنوان بازیگر

تلویزیونی

  • (۱۳۸۱) سریال هزاران چشم، به عنوان منشی صحنه
  • (۱۳۸۳) سریال خانه به دوش، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۴) سریال جایزه بزرگ، به عنوان  بازیگر
  • (۱۳۸۴) سریال شبهای برره، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۵) سریال باغ مظفر، به عنوان  بازیگر
  • (۱۳۸۶) – مجموعه چارخونه، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۶) – مجموعه زندگی به شرط خنده، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) – مجموعه عید امسا ل، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۸۸) – مجموعه دارا و ندار، به عنوان  بازیگر
  • (۱۳۹۰) -مجموعه چهار چرخ، به عنوان  بازیگر
  • (۱۳۹۱) -مجموعه مسیر انحرافی، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۱) -مجموعه خداحافظ بچه،  به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۱) – مجموعه خانه اجاره‌ای ۲، به عنوان  بازیگر

شبکه نمایش خانگی

  • (۱۳۹۲) – مجموعه گنج مظفر، به عنوان بازیگر
  • (۱۳۹۲) – مجموعه شوخی کردم، به عنوان بازیگر

 

Behnoosh Bakhtiari3

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنری در آگهی های پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آورده است. علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بوده است. جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنز تلویزیونی لیوینگ کالرآغاز کرد. پس از آن با ظهور در فیلم هیجانی و اکشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبان ها افتاد.Jennifer Lopez

 نخستین فیلمی که او به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام سلنا بود که به سال ۱۹۹۷ ساخته شد، در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما را دریافت کند. فیلم خارج از دید به سال ۱۹۹۸ فیلمی بود که او توانست دومین جایزه آلما را به خاطر نقش آفرینی در آن کسب نماید. پس از آن در فیلم های طنز برنامه ریز ازدواج، خدمتکاری در منهتن، مایلید برقصیم؟ و مادرشوهر هیولا به ترتیب در سال های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ نقش آفرینی کرد. فیلم های مایلید برقصیم؟ و مادرشوهر هیولا برای جنیفر لوپز از لحاظ اقتصادی دستاوردی بزرگ محسوب می شدند.

 در سال ۱۹۹۹ لوپز به عنوان نخستین کار، آلبوم آن دِ سیکسرا روانه بازار موسیقی کرد. که تک آهنگ برتر و مشهور «اگر تو عاشق من باشی»را در بر داشت. دومین آلبوم استودیویی جنیفر لوپز با نام J.Lo در سال ۲۰۰۱ با فروش هشت میلیون نسخه در کل دنیا، یک دستاورد بزرگ مالی برای او محسوب می شد. آلبوم J To Tha L-O! The Remixes نیز در سال ۲۰۰۲ دومین آلبوم پیاپی جنیفر بود که در صدر فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر موسیقی آمریکا قرار گرفت. سومین و چهارمین آلبوم استودیویی این ستاره آمریکایی موسوم به این منم… خوب حالا در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۲ و میلادی دوباره در اول مارس ۲۰۰۵ ردیف شماره ۲ فهرست بیلبورد ۲۰۰ را به خود اختصاص دادند. در سال ۲۰۰۷ او نخستین آلبوم تمام اسپانیایی زبانش به نام آنطور که یک زن دل می بازد را روانه بازار کرد، او همچنین در ششم اکتبر همان سال پنجمین آلبوم انگلیسی و در مجموع ششمین آلبوم خود را با نام شجاع در دسترس هواداران خود قرار داد. او در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه «American Music Award for Favorite pop/rock female Artist» که مخصوص خوانندگان زن در سبک پاپ و راک بود، گردید و همچنین در سال ۲۰۰۷ جایزه «American Music Award for Favorite Latin Artist»، که مخصوص هنرمندان لاتین تبار می باشد را از آن خود کرد. با توجه به آخرین آمار، جنیفر لوپز بیشتر از ۲۵ میلیون نسخه از آلبوم های خود را در تمام دنیا فروخته است. در مسابقه تلویزیونی آمریکن آیدل که مربوط به کشف استعدادهای درخشان در زمینه تک خوانی است، جنیفر لوپز در هیئت داوران فعال می باشد. در کانال سی بی اس جنیفر به عنوان نخستین مهمان برنامه «گفتگو» شرکت کرد.Jennifer Lopez2

 کودکی و نوجوانی

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می باشند. جنیفر لوپز دو خواهر به نام های لیندا و لسلی دارد که از میان آنها لیندا دارای شغل روزنامه نگاری است. او تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند. از ۱۹ سالگی به شکلی خودآموز به رقص و آوازخوانی پرداخت. در هنگام تحصیل در دانشگاه جنیفر در کنار رقص در باشگاه شبانه منهتن به عنوان شغل پاره وقت در دفترخانه ای مشغول به کار شد.

 شایعه بیمه بدن

در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی وآمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود رادر مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده است این نشریات مبلغ بیمه پستان او را ۲۰۰ میلیون دلار، پا و باسن ۳۰۰ میلیون دلار و مو ۵۰ میلیون دلار، اعلام کردند. لوپز این گزارش ها را خنده دار توصیف کرد.

 فیلمها

دختر کوچک من (۱۹۸۷)

خانواده من (۱۹۹۵)

قطار پول (۱۹۹۵)

جک (۱۹۹۶)

خون و شراب (۱۹۹۶)

سلنا (۱۹۹۷)

آناکوندا (۱۹۹۷)

دور کامل (۱۹۹۷) (U Turn)

خارج از دید (۱۹۹۸)

مورچه ها (۱۹۹۸)

سلول (۲۰۰۰)

برنامه ریز ازدواج (۲۰۰۱)

چشم فرشته ای (۲۰۰۱)

کافی (۲۰۰۲)

خدمتکاری در منهتن (۲۰۰۲)

گیگلی (۲۰۰۳)

دختر جرسی (۲۰۰۴)

برقصیم؟ (۲۰۰۴)

مادرشوهر هیولا (۲۰۰۵)

زندگی ناتمام (۲۰۰۵)

نقشه بازگشت به اوج (۲۰۱۰)

آلبومها

On The 6 – ۱۹۹۹

J.Lo – ۲۰۰۱

J To Tha L-O! The Remixes – ۲۰۰۲

This Is Me… Then – ۲۰۰۲

Rebirth – ۲۰۰۵

Como Ama Una Mujer – ۲۰۰۷

Brave – ۲۰۰۷

۲۰۱۱ – Lov

k


یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

عروسكهاى زيباااااااااا

  عروسک های ناز و بسیار زیبا  عروسک های ناز و بسیار زیبا  عروسک های ناز و بسیار زیبا

k


یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

41626013583122786575.jpg
 
 

 

2638dfe5f61b772f0bb823cec6448c7f-425


تنها بهانه ام

برای روز های زرد و خیس

نگاه خدا و
...
دست های تو بود!

جا مانده ام :

میان دست های خدا و

نگاهــــ تـــــ ...

 

 

فرقی نمی کنه دودی که مصرف می کنی

 سیگار باشه یا قلیون

اما تو اون لحظه جای خالیشو پر میکنه

تقصیر ما نیست می خواست باشه

 تا ما بودنشو بوسه بارون کنیم

نه اینکه خاطره هاشو دود کنیم…!!


97592185497469115563.jpg
 

 

Untitled-5.jpg


دورا دور عاشقت شدم 

 

دورا دور نگرانت بودم

 

دورا دور عشق ورزیدم

 

و حال

 

عاشق شدن و عشق ورزیدنت به دیگری را

 

دورا دور می بینم
 

 

22.jpg

 

سکوت کن نازنین سکوت کن

فریادت را چنین جماعت منگ


جز به سکوت بر نخواهند تافت


آغوشت را فروگیر مهربان

بازوانت را فروگیر

نوازشی نکرده دستانت را قطع می*کنند

تا نوازشی نکنی
4055.jpg
 
 

 

pic www.3et.ir  متن های عاشقانه جدید آذر

منِ بیــــچاره مـــدت هـــاست کــــسی را مخـــــاطبِ

شعـرهایم کــــرده ام
کـــه خــــــیلی وقت است غــــــایب اســـــت !
گاهی آنچنان مزخرف میشوم که برای دیگران
قابل درک نیستم !
حتی عزیزترین کسم را از خودم میرانم !
اما…

 

 

نه چتری داشت

نه روزنامه ای
 
نه چمدانی...
 
عاشقش شدم...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

از كجا میدانستم كه مسافر
 
است...
 

 

سربه هوانیستم، امــــا ...

همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم ...

حال عجیبـــی ست، دیدنِ همان آسمان که...

شاید "تو" ، دقایقی پیش ...

به آن نگاه کـــرده ای...!!!


Avazak_ir-Heart7.jpg

 

 

313-ghaem.ir

به هرکس که می نگرم در شکایت است ،

درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

 

 

گاهی اوقات باید 

بگذری و

بگذاری

بروی......

وقتی می مانی و تحمل میکنی

از خودت یه احمق می سازی

آپلود عکس

 
 

 

37463390069808722777.jpg

خدايـــــا ...

مدعيان رفاقت ، هر کدام تا نقطه اي همراهند ...
عده اي تا مرز منفعت ...
عده اي تا مرز مال ...
عده اي تا مرز جان ...
عده اي تا مرز آبرو ...
و همگان تا مرز اين جهان ...

تنها تويي که همواره مي ماني ... !

رهـــــايم نـکن . . .

 

 

كفش هايت را براي ورود به هياهوهاي دنياي بزرگترها بند كن .. ديرگاهي ست كه مي انديشم كاش به دنيا نمي آمدم ويا كاش بزرگ نمي شدم .. جهان شگفتي است همه به جلو ميرويم وآرزويمان بازگشت به عقب است ..!!

Untitled.jpg
 

 

پرنده ای که رفت بگذار برود


هوای "سرد" بهانه است.


هوای "دیگری" به سر دارد.

 


 

parandeh23.10.jpg
 

 

فـــَـریـــــاد

گاهـــی بَــــرایِ کِشـیــــدنِ فـــَـریـــــاد هِــــزاران پیـــکـاســـوُِ هـَـــم کـافـــــی نیــســـــت
60027629621811952918.jpg
 
 

 

http://upload7.ir/images/69506497950430252009.jpg

آنقدر پیش این و آن

از خوبــــــــی هایش گفتم

که وقتی سراغش را می گیرند

شرم دارم بگویم

تنهایــــــــم گذاشت !

 

 

41466183903069941783.jpg

 

بعد از تو...

 

جواب همه ی دوستت دارم ها

 

مرسی شد...!!!

 
 

 

عکس عاشقانه

 

دل ام کمی دختری میخواهد
بی رو سری
بی رو بنده
دل ام کمی از ته دل خندیدن میخواهد
بی خجالت
بی نگاه هرزه
دل ام کمی باد خوردن به موهایم میخواهد
بی ترس
بی استرس
دل ام کمی دویدن در خیابان میخواهد
بی حرف
بی حدیث
دل ام کمی نشستن کنار یار میخواهد
بی نگاه
بی تعصب
دل ام کمی بوسه میخواهد
بی عجله
بی ...
دل ام فقط کمی دختری میخواهد ...

 

 

31048763431808323584.jpg
 
 

 

بـﮧ بَعضے ـام بـایَـב بگے

وَقتے روے نَفَـر "تیک" میزنے رو بقیـﮧ "ضبـבر" بزלּ لطفـاً . . .

آيکون هاي آقــاي ســبيلآيکون هاي آقــاي ســبيل

 

 

 ای سر آغازهمه خوبی ها مینویسم از تو تو که سر سبز ترین منظره ایی تو که سر شارترین عاطفه ایی برترین خواهش و احساس نیاز وبدان تا به ابد دوستت میدارم دوستت میدارم از زمین تا بخدا از همین نقطه ی خاکی تا عرش
Click to view full size image
 

 

آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند
Click to view full size image
 

http://upload7.ir/images/42732843691517888647.jpg
1990832rmgft59ml2.gif

b1-1373982444.gifدستمــــــــ را میگذارمـــ روی قلبمـــــــــــ...

قلبی کــ واسه بودنـــــــــ منــ میتپد...

قلبی کــ وجودمــ را میسازد...

و با تپیدنشــــــــــــــ بــ منـــــــ میگوید:

هنوز هستی...وجودتــ هستــ ...خاطراتتــ هستــ ...دنیایتــ هستــ ...

و از همه مهمتر خدایتــ هستــ ...

پســ باشــ ...باشــ وجاری شو مثلــ منــ ...

باشــ و شروعــ کنــ بــ تپیدنــ ...

باشــ و زمزمه کنــ ملودی غریبانه ی دلتــ را...

باشــ و حســ کنــ زندگی را...b1-1373982444.gif

k


پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, :: 19:2 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

 عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 
k


پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : سید معین طباطبایی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 16077
تعداد مطالب : 975
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2